OVH Community, your new community space.

Servers in NL? Zijn ze er al? Of wanneer komen ze?


zydron
21-03-11, 01:25
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyb14
waarop baseer je dit? loads of ??? cuz ik zelf heb ook een usa vpsje als webserver en die werkt perfect ook met loading speeds naar EU nergens last van xD
dit baseer ik niet op snelheid.
puur op het feit dat de wetgeving daar anders is -_-'
met name privacy

Wesleyb14
20-03-11, 21:04
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nyan
die 80 ms+ latency is ook niet echt alles:/
True! de ping boeit me geen moer hoofdzaak is het netwerk waarop mijn server zit is goed, en mijn site een beetje normaal laad.. kijk naar hostgator die zitten in USA maar 90% van hun klanten komt uit EU

nyan
20-03-11, 20:39
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaakie
Absolute downloadsnelheid van usa naar europa is meestal niet zo bijzonder snel.
die 80 ms+ latency is ook niet echt alles:/

Sjaakie
20-03-11, 20:35
Absolute downloadsnelheid van usa naar europa is meestal niet zo bijzonder snel.

Wesleyb14
20-03-11, 19:30
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zydron
amerika moet je in iedergeval niet doen.
waarop baseer je dit? loads of ??? cuz ik zelf heb ook een usa vpsje als webserver en die werkt perfect ook met loading speeds naar EU nergens last van xD

zydron
20-03-11, 12:41
Locatie doet er wel toe.
Over het algemeen, zolang de site op een europese server gehost wordt is het goed.

Amerika moet je in iedergeval niet doen.

RichardWnl
20-03-11, 00:34
OVH opereert alleen vanuit Frankrijk. Dat is waar alle servers staan, ze zullen daar misschien nog wel een paar datacenters bij bouwen in de toekomst als de vraag blijft toenemen. Maar in Nederland, dat lijkt me sterk.

De locatie van de website doet er geloof ik niet echt toe. Maar daarvoor kun je misschien beter even contact opnemen met iemand met meer verstand van zaken.

MWeulink
18-03-11, 22:38
Hey Mensen,

Ik ben inverband met een bedrijfs webshop/website bezig met het zoeken naar 'nederlandse' servers.
Dit in verband met de klant gegevens die er mogelijk op komen moet dit in nederland gehost worden i.v.m. juridictie.
Heeft ovh al servers in nederland? zo nee wanneer komen ze er wel?

Ik hoop snel een reactie terug te krijgen ook met welke servers er in nederland te verkrijgen zijn als dit het geval is.

Mvg,
Mark

(Rex, antwoord van jou mag ook hahaha)