OVH Community, your new community space.

Welke problemen ondervind jij met je server?


jmsnotje
09-04-09, 07:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx
sudo passwd
Dit is om je pw te veranderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McKillem
Wat ik alleen wel irritant vind is dat ik geen root axs lijkt te kunnen krijgen. Dit houd in dat sommige dingen met een omweg moeten. (Ubuntu heb ik het over)
Ik heb Ubuntu server 8.10 erop staan.
En heb gewoon een root account + pw ontvangen van ovh

alexweblog
09-04-09, 04:40
Ik zou zeggen bel even met de klantenservice van ovh die geven duidelijk de uitleg en nemen tijd om je problemen aan te horen en op te lossen.

Verder draai ik op mijn eigen server debain en draai radiostream + 6 domeinen onder andere www.radioexstream.eu en ook draai ik irc

gr,
Alex

claudandus
09-04-09, 01:44
het enige Probleem wat ik ondervindt
is dat ik nog steeds wacht op een installatie van de softwaar,
iets dat volgens de leveringsbon nog steeds moet gebeuren
hoewel anderen die na mij zijn geregistreerd, alreeds de mogelijkheid hebben om hun server te gebruiken, zelfs als het om hetzelfde OS gaat.


Sphinx
09-04-09, 01:26
sudo passwd

Kwijnbergen
09-04-09, 01:02
probleem... er was iets in de hardware dat niet werkte...
server klapte er op 1 dag 13 keer uit...
technische dienst heeft eerst de psu vervangen... de NIC vervangen... en uiteindelijk het mobo vervangen...
nu doet tie het weer als een zonnetje!

technische dienst... Bedankt!

McKillem
09-04-09, 00:58
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Eventueel kun je met een omweg via "sudo su -" als root verder doorgaan in een shell, zonder steeds sudo ergens voor te hoeven te tikken.
Ah kijk dat scheelt al weer wat.

McKillem
09-04-09, 00:57
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdevos
De beoordeeling hmmm,,

een 7,8 ik vind prima siteje wil je mijn toekomstige design zien ?
Sure.

rdevos
09-04-09, 00:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McKillem
Dat laat ik aan jou om te beoordelen. Ik heb die site ontworpen en gebouwd iig. Dus thanks



Nee, of ik zie iets danig over het hoofd maar ik kan nergens vinden hoe ik als root kan inloggen.
Momenteel sudo ik me door het feest heen. :P

De beoordeeling hmmm,,

een 7,8 ik vind prima siteje wil je mijn toekomstige design zien ?

Praetorian
09-04-09, 00:32
Eventueel kun je met een omweg via "sudo su -" als root verder doorgaan in een shell, zonder steeds sudo ergens voor te hoeven te tikken.

McKillem
09-04-09, 00:30
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdevos
haha oke, leuke site btw beetje goed met design ?
Dat laat ik aan jou om te beoordelen. Ik heb die site ontworpen en gebouwd iig. Dus thanks

Geen root met Ubuntu?

Ja ik werk zelf met een kale fedora server

Heb ik wel root loopt veel beter gebruik hem voor een Publice Teamspeak server voor 500 Man
Nee, of ik zie iets danig over het hoofd maar ik kan nergens vinden hoe ik als root kan inloggen.
Momenteel sudo ik me door het feest heen. :P

rdevos
09-04-09, 00:27
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McKillem
None what so ever hier. Loopt als een zonnetje.
Heb er momenteel een FTP server en HTTP server van gemaakt. Loopt wel ff wat beter dan dat standaard hostingpakketje wat ik had van 25mb webspace en 500mb data.

http://www.kevindebie.nl spam spam

Wat ik alleen wel irritant vind is dat ik geen root axs lijkt te kunnen krijgen. Dit houd in dat sommige dingen met een omweg moeten. (Ubuntu heb ik het over)
haha oke, leuke site btw beetje goed met design ?

Geen root met Ubuntu?

Ja ik werk zelf met een kale fedora server

Heb ik wel root loopt veel beter gebruik hem voor een Publice Teamspeak server voor 500 Man

McKillem
09-04-09, 00:22
None what so ever hier. Loopt als een zonnetje.
Heb er momenteel een FTP server en HTTP server van gemaakt. Loopt wel ff wat beter dan dat standaard hostingpakketje wat ik had van 25mb webspace en 500mb data.

http://www.kevindebie.nl spam spam

Wat ik alleen wel irritant vind is dat ik geen root axs lijkt te kunnen krijgen. Dit houd in dat sommige dingen met een omweg moeten. (Ubuntu heb ik het over)

rdevos
08-04-09, 23:57
Problemen? Ik help je graag