OVH Community, your new community space.

Mangerv3 Interface.


MWeulink
17-04-09, 23:16
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
MoM is ideaal!

Draait altijd bij mij in de bg, tussen de rest

Maar in ieder geval, ik vindt dat de Manager helemaal geen makeover nodig heeft, scripting zit goed, snelheid valt tegen in verhouding tot MoM, en het Design is klein, vooral handig op portable devices!

Verder boeit mij het design niet zo, het is overzichtelijk genoeg, en simpel kan ook veel betekenen!

Misschien nog leuk,
MoM-Mobile ... voor op de PDA, ik heb wel PocketIRC, PocketPutty, PocketWijzer e.t.c. maar PocketMOM bestaat nog niet geloof ik

leuk om uit te vinden??

Jesper
17-04-09, 22:56
MoM is ideaal!

Draait altijd bij mij in de bg, tussen de rest

Maar in ieder geval, ik vindt dat de Manager helemaal geen makeover nodig heeft, scripting zit goed, snelheid valt tegen in verhouding tot MoM, en het Design is klein, vooral handig op portable devices!

Verder boeit mij het design niet zo, het is overzichtelijk genoeg, en simpel kan ook veel betekenen!

MWeulink
17-04-09, 20:20
Word gelijk installeren inderdaad

luceos
17-04-09, 19:48
De ovh manager interface is inderdaad toe aan verbetering; vooral qua design.

Lennard
17-04-09, 18:19
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mina
Top, die is wel echt handig idd.

mina
17-04-09, 08:50
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lennard
Waar vind ik die?
volg deze link :

http://www.ovh.nl/klantendienst/software.xml

Lennard
17-04-09, 08:25
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
Ook opzich wel snel, maar soms ook niet, echter is de Desktopvariant (MoM) wel supersnel

(Al geprobeert?)
Waar vind ik die?

Josje
17-04-09, 01:20
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdevos
Ik vind de interface van Mangerv3 niet egt heel professioneel,
Het zit wel goe din me kaar, Maar er werken sommige dingen niet en ze mogen de layout ook wel aanpassen wat vinden jullie?

Jouw taalgebruik is anders ook niet zo professioneel te noemen.

l4mer
15-04-09, 13:01
(let niet op de renderbugs, ik gebruikte op dat moment een browser die nog alpha is)


Ik heb op dat moment 'nogal' wat ruimte in mijn browservenster over. Gebruik die aub, in plaats van dat scrollvakje rechts. Dat is vervelend en onoverzichtelijk.

Verder:
- Eenmaal in de manager zou het fijn zijn om meerdere menu's (links) tegelijk open te kunnen klappen
- Het 'diensten' scherm bij een dedicated server staat vol met leuke icoontjes. Jammer is alleen dat door de opbouw van deze pagina op vrijwel elk scherm gescrolled moet worden om bij de onderste iconen te komen. Dat is op zich geen ramp, maar de icoontjes en witte ruimtes kunnen best wat efficiënter benut worden.
- Voor veel dingen moet er in een boel 'lagen' doorgeklikt worden. Voorbeeld: Home > Dedicated Servers > Diensten > IP fail-over > Modificeren reverses
In het menu aan de linker kant kom ik maar tot 'diensten', de rest moet door de onlogische menu's van iconen. Het zou handig zijn als het modificeren op de IP fail-over pagina zelf kon verschijnen dmv javascript: daar is immers meer dan genoeg ruimte voor.
- Er is zowel een menu voor 'online help' als voor 'support contacteren'. Dat zijn toch juist twee dingen die prima samen kunnen?
- Het menu met 'additionele diensten' heeft alleen een notepad. Misschien dat anderen hier meer hebben, maar een uitklap-menu voor enkel de notepad is een beetje overdreven.
- De locatiebalk bovenin werkt niet zo lekker meer als je veel menu's in gaat. Wanneer er Diensten > blah > blabla > test staat gaat het goed, maar als je dan > etc. in gaat staat er ineens alleen maar "Diensten >"

mina
15-04-09, 11:28
Goedendag,

wat zijn uw voorstellingen om een beter interface te hebben op de manager v3 ?

l4mer
14-04-09, 23:34
De menu's zitten inderdaad niet enorm overzichtelijk in elkaar, al zou dat ook wat te maken kunnen hebben met de vertalingen die hier en daar een beetje ongebruikelijk zijn (maar daar wordt aan gewerkt, zei Octave).

Wat betreft de functionaliteit is er niets te klagen, maar de interface is inderdaad niet helemaal lekker.

doob
14-04-09, 22:26
Echt mijn complimenten wie deze applicatie heeft ontwikkeld

Jesper
09-04-09, 17:09
Ik vindt het redelijk overzichtelijk en makkelijk mee te werken hoor

Ook opzich wel snel, maar soms ook niet, echter is de Desktopvariant (MoM) wel supersnel

(Al geprobeert?)

rdevos
08-04-09, 23:56
Ik vind de interface van Mangerv3 niet egt heel professioneel,
Het zit wel goe din me kaar, Maar er werken sommige dingen niet en ze mogen de layout ook wel aanpassen wat vinden jullie?