OVH Community, your new community space.

merchandising OVH UK

PS4ALL
20-03-14, 18:41
Ik zit er inmiddels al zo'n 2 jaar op te wachten, was mij ooit eens beloofd door Peter en Alex maar is toen ik in Zwijndrecht woonde nimmer toegestuurd.

Daniel OVH-NL
11-03-14, 11:59
Ja, t-shirts hebben wij nog wel, maar alleen XL en XXL maten, misschien ook nog een paar 'L' maar het kan wezen dat die ook al op zijn.

cedric89664
28-01-14, 22:48
Is het nog steeds mogelijk om t-shirts te verkrijgen? Lijkt me leuk!

zydron
19-05-11, 16:26
Is er nog nieuws over de papiere versie?

De digitale versie is al een tijdje uit... En in frankrijk komt geloof ik snel jaargang 2 er aan denk ik...

Rex
28-03-11, 17:40
Op dit moment zijn deze nog niet bij ons binnen. Zodra deze binnen zijn zullen we ze gaan versturen.

zydron
28-03-11, 07:13
Hoe zit het met OVH mag, papiere versie
is die al binnen?

Rex
02-02-11, 08:48
We zien uw email graag tegemoet.

PS4ALL
02-02-11, 00:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leader
Dan is ook wel mogelijk, echter zou het fijn zijn als je van tevoren je Nic Handle geeft en ook aangeeft wanneer je evt wilt komen en welke maat wij voor je klaar moeten zetten.
Ik vermoed dat ik vrijdag a.s. (4 Feb.) weer in Dordt zit, ik zal Donderdag even een mailtje sturen met alle info.

leader
31-01-11, 15:31
wij zijn nog bezig met het vertalen van de OVH Magazine. Zodra het klaar is zullen wij dit ook op de forum kenbaar maken zodat klanten het kunnen aanvragen. Helaas kan ik geen datum noemen, dus houd de website gewoon in de gaten.

zydron
31-01-11, 14:31
T-shirt ontvangen
Die ga ik zaterdag aantrekken als ik mijn server ga plaatsen bij Grafix :P

Is er een ETA voor OVH mag?

leader
26-01-11, 22:40
Dan is ook wel mogelijk, echter zou het fijn zijn als je van tevoren je Nic Handle geeft en ook aangeeft wanneer je evt wilt komen en welke maat wij voor je klaar moeten zetten.

PS4ALL
26-01-11, 20:53
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leader
De T-shirt wordt binnenkort naar degene die het aangevraagd hebben verzonden.
Kun je er ook eentje (als je om de hoek woont) afhalen in Dordt. ?
Bespaart tenslotte weer verzendkosten...

zydron
22-01-11, 22:47
Ok, dan wacht ik nog even af
heb beide aangevraagt.

Heb vooral erg veel interesse in die OVH mag!

leader
20-01-11, 15:41
De T-shirt wordt binnenkort naar degene die het aangevraagd hebben verzonden.

OVH Magazine zal binnenkort op onze website in het Engels geplaatst worden en mocht iemand deze ook willen aanvragen, kan dit via contact@ovh.nl Zodra wij het ontvangen hebben, zullen wij deze ook naar de aanvragers opsturen.

zydron
15-12-10, 17:51
Al bekend wanneer ze verstuurt worden?

't is bijna kerst ^_^

Ook enige informatie over OVH Mag?

Rex
11-11-10, 07:35
Hoi Betatester,

Hier zitten GEEN kosten aan verbonden.

Met vriendelijke groet,
Rex

Betatester123
10-11-10, 23:41
Hoi Rex.

Zijn hier nog kosten aan verbonden of niet?

Rex
09-11-10, 10:49
Ook wij hebben t-shirts die we rond de kerst zullen gaan versturen. Om een t-shirt te ontvangen kunt u een mailtje sturen naar contact@ovh.nl o.v.v. t-shirt

Geef ook duidelijk de maat door die u wenst.

Dit is mogelijk zolang de voorraad strekt.

Met vriendelijke groet,
Rex

zydron
06-11-10, 23:24
ik las vandaag op het forum van OVH.co.uk (http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?t=4810) dat mensen daar een pakket kregen met goodies

komt dit ook bij OVH Nederland?

Zou het leuk vinden om zo'n t-shirtje aan te doen als ik met school naar leaseweb/evoswitch ga ^_^
zal gegarandeerd feest worden :P