We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Wat vinden jullie van OVH Solutions?

Franky327
13-04-09, 17:57
tot nu toe echt super tevreden, snelheid e.d. allemaal super. Heb wel af en toe wat last van een hoge ms van huis naar de server, maar heb nog niet kunnen vaststellen waar het probleem precies ligt.

Als ik verder ÚÚn minpuntje heb is het de snelheid van de harde schijf, ik weet dat dit geen super computers zijn maar heb toch het idee dat ze wat aan de langzame kant zijn.

MWeulink
13-04-09, 13:08
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gbox master
nou schiet mij maar in een condoom jongens met jullie goede hosting
je kan hier helemaal geen pm versturen naar elkaar
en maar blijven volhouden dat dit zo een goede hosting is

en elke dag zoek ik verder
ohhhja, je kan alleen mailadressen vinden.....

knal maar naar info@goedkopeircd.nl

gbox master
13-04-09, 12:04
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWeulink
zet ik hem wel op mijn dns server, en stuur ik je in een prive bericht de gegevens hoe je de dns kan veranderen.

mvg,
Mark
nou schiet mij maar in een condoom jongens met jullie goede hosting
je kan hier helemaal geen pm versturen naar elkaar
en maar blijven volhouden dat dit zo een goede hosting is

en elke dag zoek ik verder

MWeulink
13-04-09, 06:14
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gbox master
ik weet zeker dat het voor de wizzz onder ons het een super service is
maar voor de mindere wizzzz een hel
support is niet slecht zeker niet ondanks het taalverschil (gelukig zitten er ook nederlanders )
server heb ik nog niet goed kunnen testen daar mijn domein niet online is en ik dus niet de full load van users heb
aangezien ik domein namen genoeg heb, noem de naam die je wil hebben, ik bestel....
noem ff je klant nummer zodat ik hem op jou account kan toevoegen (jou als techniesch medewerker zetten)...

zet ik hem wel op mijn dns server, en stuur ik je in een prive bericht de gegevens hoe je de dns kan veranderen.

mvg,
Mark

gbox master
13-04-09, 01:24
ik weet zeker dat het voor de wizzz onder ons het een super service is
maar voor de mindere wizzzz een hel
support is niet slecht zeker niet ondanks het taalverschil (gelukig zitten er ook nederlanders )
server heb ik nog niet goed kunnen testen daar mijn domein niet online is en ik dus niet de full load van users heb

alexweblog
12-04-09, 21:36
ik moet zeggen erg snelle support zowel telefonsich als via mail en het testen gaat erg goed de server draait lekker stabiel en hoop dat dat zo blijf de tijd zal het leren.

Linkforsoad
12-04-09, 19:54
Natuurlijk geven ze die niet voor de grap weg, maar snap wel dat als de server het nu goed doet, ik deze graag blijf houden en er meer koop. Draait het slecht dan dus niet...

spons
12-04-09, 19:51
De lage prijs, de vele type servers en tot nu toe goede uptime van het netwerk vind ik persoonlijk de goede punten.

De bovengenoemde monitoring-achtige applicatie en de huidige machinevertaling van alles vind ik wat minder.

De connectiviteit geloof ik wel, ze geven niet voor jan met de korte achternaam 500 servers weg. Zal binnenkort wel goed komen.

Linkforsoad
12-04-09, 19:37
+ Veel mogelijkheden
+ Prima servers
+ Mooie support
- Slechte verbindingen met Nederland
- Extreem slechte vertalingen. (echt jammer!)

De dedicated die ik nu heb hou ik sowieso (gratis hosting), en waarschijnlijk komen er daar nog 3 of 4 bij Tevreden Ook qua prijs en dataverkeer. 20 euro in de maand. Mijn zakgeld is nog meer dus echt toppie!

Gr, Simon aka LFS.

coevoet
12-04-09, 19:33
OVH heeft mij nog niet weten te overtuigen.

+ Lage prijs
- RTM spyware
- SSH keys
- Monitoringsysteem dat met een slechte motivatie bakken offline trapt
- Geen afdoende afhandeling van diezelfde kwestie.
- Matige connectiviteit met Nederlandse ISP's als Verstatel, Proserve en XS4ALL.

ictdude
12-04-09, 19:15
Ik lease al servers bij OVH sinds vorig jaar mei. Ik moet zeggen dat ze een goede helpdesk hebben. En ook snel reageren. Nog niet echt problemen gehad.
Ik heb dus een erg goede ervaring met OVH en dat al bijna 1 jaar.

Veel mogelijkheden m.b.t. OS
Alles is automatisch te regelen
Je krijgt veel voor weinig geld.
Alles is erg goed opgezet.
Ik kan alleen maar zeggen toppie ga zo door OVH
Servers zijn snel gereed. Soms binnen 1 uur met creditcard.
En ook heel positief Gratis FTP backup voor je server !!!!
Je kan een server leasen voor 1 maand. Is ook erg positief. Dus geen verder verplichting.

Raymon
09-04-09, 13:33
+ Veel mogelijkheden via het panel.
+ Realtime RDNS.
+ Snelle oplevering van server na de bestelling, binnen 3 uur na acceptatie van bestelling was mijn server online en kon ik beginnen.

- Hevig overbooked netwerk, heb nog nooit tot 100mbit kunnen bursten (20-40 hoogst) en weathermap laat zien dat Amsterdam vaak 98% vol zit.
- OVH-Kernels zijn gelocked, je moet deze handmatig omtoveren naar je dist. kernel, ik had dit liever andersom gehad.

Tomsworld
09-04-09, 12:11
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Jan
Nadelen:
- Altijd een OVH kernel, geen vrije keuze voor OS

Conclusie: Zeker een aanrader!
Standaard booten ze met een kernel van ovh via netboot, dat zorgt ervoor dat je iedere reboot qua kernel up to date bent. Maar je kan perfect je boot verzetten naar local hd in de manager, en zelf een kernel bakken (ze bieden alle sources aan op hun ftp met hun settings ed) of de kernel van je distributie nemen.

Knoeki
09-04-09, 11:42
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Jan
euh... ik kon dus gewoon wel voor m'n eigen OS kiezen.. en een andere kernel is niet veel moeilijker dan zelf ff een compilen en overkopieeren ;_)

Dirk Jan
09-04-09, 10:00
- Slimme applicaties voor het beheren van een dedicated server, niet afhankelijk van anderen voor re´nstalls en dergelijke.
- Nog geen network downtime meegemaakt.
- Groot netwerk

Nadelen:
- Soms traag netwerk

Conclusie: Zeker een aanrader!

sjongejan
09-04-09, 08:46
Snelle service
Hele goeie snelheid
Geen downtimes
Lekker werkend controle paneel

Kan niet beter Mijn complimenten

jmsnotje
09-04-09, 07:32
Heb al ervaring met meerdere ovh servers.

En tot nu toe is het allemaal goed bevallen.

* Snelle service
* Super snelheid
* Weinig downtime

rdevos
08-04-09, 23:55
Wat vinden jullie van dit bedrijf?

Wat ik vind is,

- Snelle support.
- Eerlijkheid is niet egt van toepassing licht er aan of ik mijn server krijg ja of nee.
- Fijne klanten service, Ze helpen je graag
- Ga ik een dienst afnemen betaalt later? Ja dat denk ik wel.
Eerst mijn er varing even wat opbouwen hier maar ik vind het toch wel een aardige kwalliteit met mooie prijzen zoals een dedserver voor maar 19,95 per maand vind ik wel goedkoop maar voor een beginner zeker wel de moeite waard! toch?

Geef jou mening ook gezellig