OVH Community, your new community space.

Klachten!


paulvdam121
11-04-09, 15:15
Ik heb tot nu toe geen klachten server draaid leuk
en heb er veel plezier aan

Sphinx
10-04-09, 16:20
Mijn klacht gaat over de zogenaamde 'kale' OS'en.

Denk je een kaal OS te hebben, wat je dan enkel verwacht is SSHD. Kijk je op de server staat bind al geinstalleerd en nog wat klein spul. In de /etc directory staat ook een map van openoffice, waar voor dit er staat zou ik niet weten. Dat er niet een default kernel op draait bedrijp ik wel. Ook even handig om er bij te vermelden dat dit om de 'kale' Debian 5 gaat.

Voor de rest ben ik zeer tevreden.

sjongejan
10-04-09, 11:13
Ik heb geen klacht tegen over het bestellen van een domein. Bij mij is hij na een uurtje of 4 al online.

Ligt natuurlijk aan wat je hebt aangegeven. Ik heb zelf nameservers ingesteld dit accepteerd hij meteen dan zijn ze zo online

Scriptman
09-04-09, 23:31
Wat die domeinnamen betreft, ze zijn gister avond bijde geregistreerd..
Ik zal eens opzoek gaan naar dat VMware topic!

Bedankt voor de tips!

Jesper
09-04-09, 17:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scriptman
Ik heb nu onderhand al bijna een week geleden het domeinnaam : johndichter.nl besteld, echter heb ik hem nog steeds niet!

Dns heb ik aangepast van mob-im.nl, NOG NIET aangepast op sidn.nl

Verder krijg ik geen ip gelinkt aan een VPS van VMware..
http://gids.ovh.nl/VMware heeft niet geholpen voor mij.

Ik vind mijn server ook behoorlijk traag als ik eerlijk moet zijn.

Verder blijven de statussen hangen @ Ovh server her-installer.

Ik vind al die emails ook nogal irritant als iemand inlogd op de OVH manager.. ik heb nu onderhand al 30+ mailtjes van Ovh in totaal..

Mvg,
Mario Lamers.
Trouwens, staan je domeinen wel in die DNS waar je hem heen verplaatst, als het 1 maal mislukt moet je die actie weer herstarten in je manager, kwam ik net ook achter nadat ik dacht van, waar blijft mijn domein nou (na 3 dagen)

Jesper
09-04-09, 17:14
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scriptman
Ik heb nu onderhand al bijna een week geleden het domeinnaam : johndichter.nl besteld, echter heb ik hem nog steeds niet!

Dns heb ik aangepast van mob-im.nl, NOG NIET aangepast op sidn.nl

Verder krijg ik geen ip gelinkt aan een VPS van VMware..
http://gids.ovh.nl/VMware heeft niet geholpen voor mij.

Ik vind mijn server ook behoorlijk traag als ik eerlijk moet zijn.

Verder blijven de statussen hangen @ Ovh server her-installer.

Ik vind al die emails ook nogal irritant als iemand inlogd op de OVH manager.. ik heb nu onderhand al 30+ mailtjes van Ovh in totaal..

Mvg,
Mario Lamers.
Kijk even rond in het forum, ik heb iemand ook al geholpen met zn vmware

rdevos
08-04-09, 23:52
Dit is niet best normaal kan het maximaal 1 tot 2 dagen duren, Al geprobeerd te bellen?

Ik heb geen klacht maar ik heb een server ebstelt om te testen als beta server, Maar ze hebben geen deadline door gegeven maar terwijl hij al 1 dag een deadline heeft en de verkoop is door gegaan maar over mijn server valt nog een hele discussie ze zijn het nu aan accorderen, Waarom die onzin als het bij anderen wel in 1 keer lukt?

Altijd gebeurd mij het hebben jullie dit ook wel eens?

Scriptman
08-04-09, 23:49
Ik heb nu onderhand al bijna een week geleden het domeinnaam : johndichter.nl besteld, echter heb ik hem nog steeds niet!

Dns heb ik aangepast van mob-im.nl, NOG NIET aangepast op sidn.nl

Verder krijg ik geen ip gelinkt aan een VPS van VMware..
http://gids.ovh.nl/VMware heeft niet geholpen voor mij.

Ik vind mijn server ook behoorlijk traag als ik eerlijk moet zijn.

Verder blijven de statussen hangen @ Ovh server her-installer.

Ik vind al die emails ook nogal irritant als iemand inlogd op de OVH manager.. ik heb nu onderhand al 30+ mailtjes van Ovh in totaal..

Mvg,
Mario Lamers.