OVH Community, your new community space.

SSL Probleem


patrickekkel
01-10-10, 06:23
als de ssl nog wel aanstaat op directadmin doe dan het volgende

log in in de ssh omgeving (putty)
log in als root

en typ dan
nano /usr/local/directadmin/conf/directadmin.conf

en dan zie je op de eerste regel SSL=1 dit moet worden SSL=0

sla dit op en je kan directadmin benaderen zonder ssl

Arie
30-09-10, 18:25
Zo te zien kun je je DirectAdmin ook gewoon benaderen zonder https/ssl, op http://94.23.224.174:2222/

Als je wel een geldig ssl certificaat wil moet je die inderdaad aanschaffen en dit in DirectAdmin instellen.

Bran
30-09-10, 11:47
Hoi Arie,

https://94.23.224.174:2222/ die melding moet toch wel weg kunnen of ik moet toch wel via de root de SSL of iets kunnen uitzetten, het kan toch niet waar zijn dat 10.000 klanten die hebben en wordt verplicht een certificaat te kopen?

Groet,

Arie
29-09-10, 20:14
Dit geeft simpel aan dat het certificaat inderdaad niet uitgegeven is door een 'betrouwbare' issuer. Waar is deze pagina te zien? Welk product gaat het hier om?

nyan
29-09-10, 19:54
je kan ook gewoon op doorgaan naar website klikken he...

Bran
29-09-10, 17:49
Klanten kunnen niet eens inloggen op mijn server momenteel, ik ben nu dus verplicht om een SSL Certificaat aan te schaffen of kunnen we de S ook uitzetten?

Je gaat me niet vertellen dat alle 10.000 klanten een SSL Certificaat hebben gekocht..

zydron
29-09-10, 16:37
Plesk geeft altijd een SSL error, leef er maar mee, geen andere keus.

server
29-09-10, 11:03
Hoiii,

Inderdaad een vervelent probleem.
Dit heb ik dus ook bij mijn Windows server met plesk.

Greetss

Server

Bran
29-09-10, 00:15
Beste lezer,

Wij hebben een server bij OVH nu kunnen onze klanten niet inloggen door fouten rondom de SSL, hoe kan ik dit via de root helemaal uitzetten?

Hoe krijg ik deze melding uit op de hele server:

http://www.imgdumper.nl/uploads3/4ca...03-melding.JPG