Arie
30-09-10, 19:14
Misschien dat je dit topic even moet doorspitten http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?t=4245 hebben ze 't zelfde. De oplossing zal er ongetwijfeld in staan.
Goedendag,
We hebben geconstateerd dat uw server ksXXXXXX.kimsufi.com onnodig scans
uitvoert over het netwerk via het IP-failover 94.23.147.X, dit kan gebeuren door mogelijk een foute configuratie.
We vroegen u in een e-mail om de IP-failover te herconfigureren , wij hebben vastgesteld dat het probleem zich blijft voordoen daar op nieuw dit verzoek.
Als het probleem niet snel wordt opgelost, zullen we gedwongen worden om uw IP-blok te blokkeren.
Dit is de laatste WAARSCHUWING voor de scan op Uw IP!!!
U kunt gebruik maken van de volgende gids om u te helpen de taak van de herconfiguratie:
http://gids.ovh.nl/ToevoegenAliasIp/
http://gids.ovh.nl/BridgeClient/
U vindt hieronder een voorbeeld van de afgegeven queries
uw server :
------- EXTRAIT DES REQUETES -------
Fri Sep 10 09:03:10 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 09:10:49 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 09:22:42 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 10:00:40 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 10:12:07 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 10:23:49 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 10:36:55 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 10:44:34 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 11:01:12 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
Fri Sep 10 11:15:08 2010 : arp who-has 94.23.147.254 tell 94.23.147.X
------- FIN DE L'EXTRAIT -------
Met vriendelijke groet,
Klant Support OVH
Technische en commerciële Support: +31 78 614 45 92
Email : support@ovh.nl
Van maandag tot vrijdag : 9u00 tot 18u00