Fouten in de manager
We hebben de fouten die u aangaf aangepast.
Bedankt voor het doorgeven.
https://www.ovh.nl/managerv3/sub-hom...ome.xsl&csid=0
-> Kb of KB (ik weet niet of kilobit of kilobyte bedoeld wordt)
-> auto responders
-> Type pakket
Na het importeren van een zone op
https://www.ovh.nl/managerv3/hosting-domain-zone.pl
De handeling is met succes uitgevoerd !
De modificatie zal doorgevoerd zijn binnen moment geduld.interface beheer.
-> De wijziging zal binnen enkele ogenblikken doorgevoerd zijn. (?)
Nog meer vreemde meldingen:
* "Management van de GLUE Registry"
1. Tekst
Let op, deze sectie is bestemd voor de gevorderden die hun enige dns server wensen te gebruiken !
Verbeterd: Let op, deze sectie is bestemd voor gevorderden die hun eigen dns server wensen te gebruiken !
2. Dubbele punt
Verbeterd: "Host naam" (zonder dubbele punt en brekende spatie na de dubbele punt)
* Domein management
1. Tekst
Verbeterd: "Het domein ontgrendelen"
2. Tekst
Verbeterd: "Opdrachten in uitvoering"
* Domein management > DNS Servers > bewaren
1. Tekst
Modifier les DNS du domaine xyz.tld
Vertaald: "Wijzig de DNS van domein xyz.tld"
2. Tekst
Fout van onze data basis : de DNS zijn niet juist dus wij hebben synchroniseert de DNS vanaf de informaties van de register. Gelieve na te kijken dat u nog altijd moet uw DNS updaten
Verbeterd: "Fout in onze database : de DNS-gegevens zijn niet juist dus hebben wij de DNS vanaf de informatie van de registrar gesynchroniseerd." De bedoeling van de tweede zin is mij totaal onduidelijk.
* Domeinen > Operatie op de domeinen en de SSL certificaat > Annuleren
De statuut 'doing' pgeeft niet de mogelijkheid om de operatie annuleren
??? kan niet geannuleerd worden.
* Domeinen > Glue registry > Creatie > foutmelding
Host invalide, gelieve te weergeven een host op deze formaat : nsXX.domain.tld
-> Host ongeldig, gebruik een host met als formaat: nsXX.domein.tld
* Domeinen > Glue registry
Création d'une nouvelle Glue
-> Aanmaken van een nieuwe name server (glue).
* Instellingen van mijn klant account wijzigen
1.
Opgelet: de dienst waarvan u zojuist een de contactgegevens is in combinatie met een automatische vernieuwing. Als de contactpersoon voor de facturatie wens te veranderen, moet u dat handmatig doen.
De automatische verlenging tot dusver is gedeactiveerd.
commentaar: Een onbegrijpelijke melding is dit.
2. Weer wat franstalige tekst gevonden, na het opnieuw openen van mijn informatie die nog een mutatie in behandeling heeft:
Aanpassen van uw informatie (knip-OVH)
Aanvraag van een nieuwe email in behandeling ( u kunt bevestigen of annuleren door de verzonden link gebruiken, de andere aanvraag van verandering zullen niet ingenomen zijn) :
Principale email
Reserve email
Ik heb inmiddels de fouten aangepast. Bedankt voor het doorgeven. De verbeteringen zullen spoedig zichtbaar worden.
Nog meer fouten in de manager...
Restrictie toegang aan manager
Restrictie van toegang tot de manager
* Het aankruisvakje is niet in te schakelen (aan te kruisen)
* Klik je op het label met de tekst "Mode Expert" dan wordt je teruggestuurd naar de inlogpagina
Irritant is dat al je in "administratie" bezig bent, dat menu aan de linkerzijde steeds dichtklapt en dat er dan een "Online help" geopend wordt.
Linker menu:
Additionele diensten
Is niet fout, maar kan korter: "Support contacteren"
E-mail na aanmelden:
Kennisgeving van aansluiting op uw manager
Kennisgeving van aanmelding op uw manager
...van een geslaagde aansluiting op uw klant interface.
...van een geslaagde aanmelding op uw klant interface.
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
Klant Support OVH
> Dubbelle "met vriendelijke groet"
---
De whois maskeren
Allen de generaal domein weergeven
Alleen het algemene domein weergeven (?)
Lijst van mijn domeinen
geeft u de mogelijkheid om
of
laat u
persoonlijke informatie
het icoon
door te klikken op de nodige kolom.
nodige -> desbetreffende (?)
, is in betrekking met de domeinnaam extensie, neem een paar uren.
, met betrekking tot de domeinnaam extensie, neem een paar uren in beslag.
i. Alle informaties van de contact kunnen maskeert zijn ( niet naam en voornaam) voor iedere fysiek persoon waar ze ook woont. ii. Alleen de email mag maskeert zijn van een bedrijf waar deze ook is.
??? Hier kan ik zonder de originele tekst niet begrijpen wat er precies bedoeld wordt, maar een gok:
i. Voor een natuurlijke persoon kan alle contactinformatie (niet de naam en voornaam) gemaskeerd worden.
ii. Voor een bedrijf (rechtspersoon) mag alleen het e-mail adres gemaskeerd worden.
Activeer OwO voor alle domeinen
Deactiveer OwO voor alle domeinen
???
Geen elementen aanwezig interface beheer.
Geen gegevens aanwezig.
Dat hoort er ook bij
Iemand wil graag weten als het dan ook gedaan wordt.
Betatester123
24-01-11, 21:08
WOW, ff een oud topic ophalen
We hebben de meeste fouten die u aangaf aangepast. We zijn nu nog bezig om de foutmeldingen aangepast te krijgen.
Bedankt voor het doorgeven.
Rex
Aditioneele diensten -> Aditionele diensten (of Extra diensten, aditioneel gebruiken ze volgens mij vooral in België)
Home > Administratie
Gestie van de contacten
Gestie moet natuurlijk 'beheer' zijn
Bij het aanmaken van een account:
1 Fout
Niet toegelaten karakters in de paswoord
moet zijn: het paswoord
verder zou het verdomd handig zijn om te vertellen welke karakters al dan niet toegelaten zijn (sowieso is het achterlijk om geen 'rare' tekens toe te laten).
En een foutmelding op diezelfde pagina: 'Het is verboden om te veranderen de land voor een klant account'
'Het is verboden om het land te veranderen voor een klantaccount'
Administratie > Instellingen > Persoonlijke informatie:
Modification de vos informations -> Aanpassen van uw informatie
Legaal vorm -> Rechtsvorm (particulier, bedrijf, stichting, andere)
Postaal code -> Postcode
Krijg ik nu een koekje?
Graag zien we dat hier de aangetroffen fouten vanuit de manager worden weergegeven
Wij editten deze post zoveel mogelijk om dubbele meldingen zoveel mogelijk te vermijden.