OVH Community, your new community space.

Nieuwe website

Rex
26-11-10, 12:36
Beste,
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. En ja dit is een fout.

Ons excuus

Met vriendelijke groet,
Rex

nyan
26-11-10, 12:26
Even over de laatste nieuwsbrief;
stuur gewoon geen nieuwsbrief of stuur hem in het engels, maar niet een half nederlands ge google translate mailtje en zet er zeker niet boven dat je het nog ge google translate hebt ook.

Rex
25-08-10, 17:52
Beste Arie,

Bedankt voor je Feedback om vast een antwoord te geven op je vraag over punten.
Als je voldoende punten hebt krijg je bij je bestelbon een extra optie om te kunnen betalen met punten. De prijs wordt vervolgens afgerekend Excl.BTW omdat je al btw betaald hebt voor de punten.

Doormiddel van vernieuwingen van je diensten spaar je ook punten. Mocht je net niet genoeg hebben kun je via je manager punten kopen.

De opties over de site die je aangeeft zal ik gaan bekijken zodra dit gebeurd is zal ik je bericht opnieuw editten.

Graag de bevinden van de manager in een ander topic posten. deze is puur voor de website. Dit omdat het voor ons anders lastig terug vinden is.

Met vriendelijke groet,
Rex

Arie
25-08-10, 17:47
Mooi design, maar wat me altijd al opviel

- OVH rekruteert .. maak daar van OVH Jobs of OVH Vacatures of iets

- Met betrekking tot OVH (url in_verband ?) klinkt ook niet echt lekker. Misschien gewoon Over OVH? of Alles over OVH of iets

Bij /managerv3:
Als je klikt op administratie zie je nog niet het kopje Loyalty ruimte, die zie je pas als je eerst op instellingen klikt.

Op de Loyalty ruimte pagina:
Ongedekt krediet autoriseer : ?

Als je klikt op uittreksels krijg je nog Relevé de votre compte
En als je klikt op crediteren krijg je ook nog franse teksten.

Ook is het me nog niet helemaal duidelijk hoe je nu bijv je punten kunt inzetten om een server te verlengen?

Betatester123
25-08-10, 13:43
jah, hele verbetering

zydron
25-08-10, 13:01
Ziet er netjes uit, mooie navigatie btw

Rex
25-08-10, 11:48
Zojuist is de website van OVH vernieuwd. Ziet u dingen die niet kloppen kunt u dat in dit topic aangeven. Zodra het aangepast is zal ik je bericht editten.

Met vriendelijke groet,
Rex

We proberen iedere week de wijzigingen door te voeren. In progress betekend dat het verwerkt is maar nog niet zichtbaar op de site

In progress
- OVH rekruteert .. veranderd naar OVH Jobs
- Met betrekking tot OVH veranderd naar Over OVH