We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Reclame doet me denken aan OVH?

Raymon
06-07-10, 17:05
Haha

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PS4ALL
Dit is natuurlijk gewoon bullshit. Ja!
Eerst zelf keihard gillen.. en dan:
Alvorens te gillen
is het natuurlijk altijd verstandiger eerst onderzoek te doen.
Dan verwacht ik van jou ook dat je even mijn post historie en signupdate door had genomen natuurlijk jochie.

Je snapt duidelijk Cynische humor niet. Dat was namelijk slechts de bedoeling.

zydron
05-07-10, 21:27
Die spla phrase ging over:
Ja, je kunt middels een ISO zelf de keus hierin maken (zie howto's die hier rond zwerven op het forum), ik denk dat dualboot overigens ook nog tot de mogelijkheden behoort.

Maar klopt, OVH is goedkoop, en er zijn bedrijven in mijn industrie die bij OVH hosten!
Monte Cristo (Cities XL) en Winch Gate (Ryzom)

PS4ALL
05-07-10, 18:33
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zydron
Nou toestel was 0 euro, alleen moes nog aansluitkosten betalen.
Dit kan weer een specifiek iets m.b.t. acties zijn, ik weet dat bij die toestellen vaak niets extra's betaald hoeft te worden (ook geen setup) als besteld wordt via de website.

Verder heb ik een spla licentie, dus kan gewoon native windows installen vanuit manager :P
Niet iedereen heeft dit, het ging mij erom dat men wel de ogen moet openen en realiseren dat setupkosten of niet de prijs per maand al ongelofelijk laag is als men ziet wat men ervoor krijgt. Ik meen dat zelfs een Proserve en Leaseweb (ook zeer bekend in deze wereld) zelfs niet een dermate uitgebreide methode hebben van server onderhoud, installatie etc. etc. tenzij men een SLA contract afneemt en een powerswitch erbij huurt. Zelfs voor die € 4,86 (a de setupkosten) heeft men nog niet de helft van een powerswitch bij één van die andere serverboeren.

zydron
05-07-10, 18:13
Nou toestel was 0 euro, alleen moes nog aansluitkosten betalen.

Verder heb ik een spla licentie, dus kan gewoon native windows installen vanuit manager :P

PS4ALL
05-07-10, 18:05
Kan je bij OVH kan eigen iso gebruiken (windows & linux)?
Ja, je kunt middels een ISO zelf de keus hierin maken (zie howto's die hier rond zwerven op het forum), ik denk dat dualboot overigens ook nog tot de mogelijkheden behoort.

Verder moest ik voor mijn Nexus One bij Vodafone naast de 2 jaar abbo ook nog 25 euro setup betalen, dus ik weet niet hoor...
Als je extra moet bijbetalen bij het aangaan van een contract of verlenging met toestel, dan betaal je extra voor het toetstel de setupkosten zijn hierop n.l. ook niet van toepassing.

zydron
05-07-10, 16:32
Kan je bij OVH kan eigen iso gebruiken (windows & linux)?

Verder moest ik voor mijn Nexus One bij Vodafone naast de 2 jaar abbo ook nog 25 euro setup betalen, dus ik weet niet hoor...

PS4ALL
05-07-10, 14:40
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Betalen om ergens klant te worden. De poliskosten van de verzekeraar zijn in deze de setup kosten van OVH. Voor een verzekering betaal je net als voor een server daarnaast ook maandelijks.
Dit is natuurlijk gewoon bullshit. Ja! Bij een verzekering betaal je maandelijks bijvoorbeeld extra kosten voor automatische incasso, betaal je echter per jaar dan vervallen deze. Dit is precies zoals met betalen van vele andere diensten en producten zoals UPC, Ziggo, KPN etc. etc. Dit zie je zelfs met mobiele telefoon abonnementen, nu 12 maanden voor € x,xx per maand en € 0,00 aansluitkosten, bij sommige providers kun je echter voor 3 maanden tekenen en opzeggen en daarbij betaal je dus wel die aansluitkosten.

Ik betaal die extra kosten niet waarover jij het hebt, wellicht omdat ik direct voor een jaar getekend en betaald heb. Zoek maar eens een provider waarbij jij deze dienst per maand zonder setupkosten kunt huren/afnemen in die zin dat je minimaal dezelfde server c.q. dienst hebt als nu voor het zelfde geld of minder mag natuurlijk ook.

Alvorens te gillen is het natuurlijk altijd verstandiger eerst onderzoek te doen. Ik wed dat je voor het geld wat je maandelijks betaald (setupkosten even niet meegerekend) ongelofelijk veel krijgt. Er zijn tenslotte nauwelijks of zelfs geen server boeren die het mogelijk maken om je server controlbased te herinstalleren, zelfs een eigen iso te installeren, laat staan veilige modus bootup ondersteunen en dat voor een ongelofelijk lage prijs. Dat het netwerk het soms te wensen overlaat wordt aan gewerkt.

Raymon
05-07-10, 14:33
Betalen om ergens klant te worden. De poliskosten van de verzekeraar zijn in deze de setup kosten van OVH. Voor een verzekering betaal je net als voor een server daarnaast ook maandelijks.

zydron
05-07-10, 12:06
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Ben ik de enige die hierbij ook wel aan OVH moet denken?

http://www.youtube.com/watch?v=uSwjWsNrRLw
Ik weet niet hoe je denkt, maar volgens mij ben je de enige.

Setup kosten de naam zegt het al, eenmalig
bij die verzekering is het elke maand.

Zowiezo alleen bij dedi en RPS heb je setup kosten verder niet.

PS4ALL
05-07-10, 01:38
Niet echt, je betaald tenslotte voor het product c.q. de dienst en je hoeft niet te betalen om klant te worden. Of doel je op de setupkosten welke je moet betalen wanneer je niet voor 12 maanden tekent ?

In geval van dit laatste, er zijn grotendeels providers die zelfs helemaal geen dienst aanbieden wanneer je niet tekent voor 12 maanden. Daar waar je wel kunt tekenen voor minder dan 12 maanden dien je eveneens setupkosten te rekenen.

Raymon
05-07-10, 00:05
Ben ik de enige die hierbij ook wel aan OVH moet denken?

http://www.youtube.com/watch?v=uSwjWsNrRLw