Ah dat is mooi. Dat zal ik dan een dezer dagen doen.
edit: was helaas toch niet mogelijk.
Arie en Komi bij een upgrade van server1 naar server2 kun je een verzoek doen voor een uitzondering van installatie kosten. Wij kunnen dan als support een bemiddeling hier in doen en het verzoek hiervoor indienen. U dient hiervoor wel een email te sturen naar
support@ovh.nl met duidelijk omschreven welke update u precies wilt uitvoeren.
Ben ik het volledig mee eens, helemaal bij bestaande klanten die een server hebben voor langer dan 2 tot 3 jaar zouden op zijn minst gecompenseerd moeten worden. Daarnaast mis ik de optie memory upgrade, erg jammer dat hardware upgrades op geen enkele manier mogelijk zijn. Wat OVH nu eigenlijk doet is de klant dwingen!
Enige wat OVH aanbiedt zijn Loyal points waar niemand baat bij heeft, erg slecht bedacht!
Een voorbeeld van mijn eigen server:
Dedicated servers
Creation date : 2008-11-14
Balance: 2041 point(s)
Overdraft authorised: 0 point(s)
Threshold alert: 0 point(s)
Country :
Latest operation: 2010-06-13
Hoe kan ik mijn punten gebruiken?
Als je 2000 punten hebt in uw loyalty account, u kunt een bestelling doen voor € 20 exBTW en het volledig betalen met je punten (Nog steeds bagger vertaald)
U koop een domein
U ontvangt UW loyalty punten
U punten zijn toegevoegd in uw loyalty account
U kunt ze voor een andere dienst gebruiken
Houd er rekening mee dat het bedrag van de BTW is inbegrepen in uw punten. Bijvoorbeeld: als je wilt bestellen een Isgenoeg voor 1 maand: € 19,99 exBTW = € 23.79 inBTW U hoeft alleen 2000 punten om uw bestelling volledig betallen.
Het is belangrijk om te onthouden dat de betaling van uw bestelling met uw punten alleen volledig gedaan kan worden . Bijvoorbeeld: als u beschikt over een totale bestelling van € 25 exBTW, u moet 2500 punten in uw loyalty account hebben.
Conclusie na 2 jaar maar 25 euro korting opgebouwd. schaam u OVH!!!!!!! als dit de manier is om met trouwe klanten om te gaan dan weet ik het zelf niet meer. Deze 25 euro kan niet eens gebruikt worden als korting op de bestaande server!
Daar zit ik ook telkens mee, en baal ik ook erg van.
Zou leuk zijn als ze deze kosten verminderen voor trouwe klanten (die bijvoorbeeld al 1 jaar of langer een server hebben).
Ik heb op het moment een Q-1T @ isgenoeg, en wil eigenlijk wel overstappen naar de i7-2T. Vanwege de raid en extra geheugen en specs en relatief laag prijsverschil. Ik bots alleen een beetje tegen de installatiekosten. Ik heb de server net een maandje en heb dus recentelijk nog die installatiekosten+2 maanden betaald dus zie ik er een beetje tegen op. Kan er niet iets geregeld worden voor klanten die al een server hebben?