OVH Community, your new community space.

.ovh, des precisions ...


MWeulink
07-04-09, 06:46
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesper
Nee, die servers waren al eind maart ;-)

En, in de tekst staat iets over dat de ovh extensies binnenkort zullen volgen, en dat de procedures met ICANN nog steeds aan de gang zijn, en dat ze al 24000 domeinen met de extensie .ovh hebben
ik wil ook wel een .ovh domein op me name servertje xD al mijn domeinen staan nu op me nameserver, en het werkt prima

nicoletje
07-04-09, 02:15
mijn Frans is niet al te best merk ik

Jesper
06-04-09, 22:32
Nee, die servers waren al eind maart ;-)

En, in de tekst staat iets over dat de ovh extensies binnenkort zullen volgen, en dat de procedures met ICANN nog steeds aan de gang zijn, en dat ze al 24000 domeinen met de extensie .ovh hebben

MWeulink
06-04-09, 22:15
<3 english

maarja ik snap er ook niks van... dacht eerst dat die hele gratis servers een 1april grap was maar dat denk ik toch niet

Xeonie
06-04-09, 22:13
Zover kwam ik idd ook met google translate, mja verder is het niet mijn taal :P

MWeulink
06-04-09, 22:12
Het enige wat ik er uit op kan maken is dat er iets met 1 april is... en dat de namen registratie opgeschorst is....

verder.... dunno!

vesna.b
06-04-09, 21:59
En toch zou het zeker handig geweest zijn als het vertaalt was voor ze het posten

Jesper
06-04-09, 21:42
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xeonie
OVH kan jou wel in dienst nemen hehe, jij beantwoord zowat meer vragen inmiddels
Hahaha, achja, verstand van zaken?

Xeonie
06-04-09, 21:41
OVH kan jou wel in dienst nemen hehe, jij beantwoord zowat meer vragen inmiddels

Jesper
06-04-09, 21:35
Helaas Pindakaas

zal eens kijken of ik dit morgen kan vertalen voor jullie

Xeonie
06-04-09, 21:19
uuh... Dutch or English please? :P

My french is not the best

oles@ovh.net
06-04-09, 21:08
Opgelet, we willen maken van een smaakvolle april-grap realiteit ...

Goedendag,

l april is zoals bij ieder bekend de dag om grapjes uit te halen. OVH was daar geen uitzondering in. We hebben lang gedacht dat we onze April-grappen van 2004 en 2005 niet zouden kunnen overtreffen: OVH zou dan werken met een Windows platform i.p.v. Linux en hosting aanbieden voor Xbox.

Desalnittemin hebben we dit jaar met de zogenaamde lancering van de extensie .OVH ook een geslaagde grap uitgehaald, op twee a drie klanten na die de humor daarvan niet konden inzien hebben zeer positieve reacties ontvangen op onze mailinglist en fora.
De extensie .OVH is experimenteel van aard, d.w.z. Het werkt niet vanzelf, er is wat ''nazorg'' in de vorm van extra configuratie nodig. Hiervoor zullen we gidsen uitbregen om u op weg te helpen.
OVH zal het dossier indienen bin het ICAN voor de extensie .OVH. De datum, technische en financiele condities zijn op het moment nog niet bekend. Deze aspecten zullen afhangen van het antwoord van het ICAN en de voorwaarden die gebonden zijn aan de toewijzing van zo een ''exotische'' extensie. Het ICAn zelf moet nog het dossier grondig bestuderen want dit verzoek is ook een nieuw voor de organisatie.

We hebben momenteel de registratie voor .OVH stopgezet om onze klanten niet te frusteren door de onzekerheid rondom de reactie van het ICAN. We zijn ogenblikkelijk bezig met de opstelling van juridische termen voor .OVH.

Na afronding zal dat worden gestuurd aan degene die een .OVH hebben besteld ter goedkeuring. Na acceptatie daarvan kunnen dan klanten die een .Ovh hebben besteld hun extensie houden of gewoon gewist als de klant niet akkoord gaat met de juridische termen. Op het contract is vastgesteld dat .OVH een experimentele extensie is die niet mag worden doorverkocht.


Zodra het contact online is en de 24000 domeinnamen zijn geregistreerd met contractuele termen zullen we de de behandeling van aanvragen voor .OVH herstarten. Informatie over hoe de extensie te gebruiken wordt dan beschikbaar gesteld door ons.

PS: OVH wil gebruik maken van de gelegenheid om zijn Spaanse klanten zijn excuses aan te bieden omdat in Spanje 28 december en niet 1 april de dag is voor grappen. Wij hopen hierbij de we kunnen rekenen op hun begrip.


Met vriendelijke groet,

Octave