OVH Community, your new community space.

Geraak zelfs niet op mijn control panel


MWeulink
20-05-10, 19:09
Jamiro, Als je denkt dat het moeilijk word om de site te backuppen, dan kan je een mailtje sturen naar markweulink (at) gmail (dot) com
Ik help je graag om je oude server over te zetten naar je nieuwe server.

Groet,
Mark

jamiro
19-05-10, 19:53
Wat denk je van Lazybackup?

zydron
19-05-10, 18:40
cPanel neemt de hele server over, gaat niet werken

jamiro
19-05-10, 13:27
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zydron
backups van cPanel zijn incompatible met andere controle panelen.

dus alles zal handje matig moeten vrees ik.
of...ik kan terug cpanel erbij nemen, backups terugzetten, en dan cpanel opzeggen. En in het slechtste geval cpanel behouden.

zydron
19-05-10, 13:11
backups van cPanel zijn incompatible met andere controle panelen.

dus alles zal handje matig moeten vrees ik.

jamiro
19-05-10, 11:06
Die code per sms duurt alleen wat langer dan enkele minuten. De eerste kreeg ik na een half uur. Uiteraard had ik dan al een nieuwe aangevraagd dus was deze niet meer geldig :-) Overijverig als ik ben...Nu wacht ik dus nog een half uur op de volgende code

Heeft er nog iemand ervaring met sites over te zetten naar een andere server? Ik heb backups gemaakt via Cpanel van de websites en die staan op mijn pc. De nieuwe server zou zonder Cpanel worden, maar met een admin panel van OVH zelf. Ik veronderstel dat het uploaden van die rar pakketjes geen problemen zullen geven?

jamiro
19-05-10, 09:41
Ben ik blij dat er een Nederlandse OVH is nu. Dit had bij de Franstalige nooit gelukt. Die man had veeel geduld met die nOOb als ik.
Het wordt een nieuwe server (de andere had ik al dan 2,5 jaar), en rustig de sites die gehost worden op die server overzetten. En die nieuwe server is standaard volledig beveiligd.

Rex
19-05-10, 09:06
Dit kan inderdaad een optie zijn. U kunt ook even kijken bij de howto's hoe je je server beter kunt beveiligen.

jamiro
19-05-10, 08:58
Na de hack van gisteren, de tweede op een half jaar is er toch iets met de veiligheid op de server.
Is dit de oplossing? http://www.ovh.nl/items/full_security.xml

jamiro
18-05-10, 14:54
Ik zie wel dat er een site gehacked is op mijn server.
thx voor het Nederlandse nr

Rex
18-05-10, 12:30
Nederland heeft ook een eigen support deze kunt bereiken op +31 78 614 45 92

jamiro
18-05-10, 11:01
Het werkt. Dit kan gesloten worden. Sorry voor de overlast, ben nOOb met servers.

jamiro
18-05-10, 10:54
Heb net iemand aan de lijn gehad van ovh Engeland en ik ben aan het rebooten. fingers crossed.

Rex
18-05-10, 10:03
Zou u een mailtje willen sturen naar support@ovh.nl met daarin uw nic-handle en servernaam dan kunnen wij het hier nakijken voor u.

jamiro
18-05-10, 08:55
Sinds deze morgen kan ik geen connectie maken met de sites op mijn server. Ook om mijn Cpanel geraak ik niet. pingen lukt wel.

Ik vrees het ergste...in januari is er een hackpoging geweest op de server en dit ziet er weer zoiets uit. Alleen dat er nu in mijn ovh-panel nog geen mail zit.