OVH Community, your new community space.

Domein eigenaar veranderen.


Linkforsoad
12-07-10, 00:12
Tuinhuis, waar doel je op?

tuinhuizen
20-06-10, 03:40
Indien u professioneel in dit veld bent kunt u doen en indien u niet professioneel doet, zodat u dit niet kunt doen, ik zet de procedure voor u daar, maar het is heel langdurig, is de procedure daar voor u

MWeulink
12-04-10, 21:42
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
Fixed
Bedankt Rex,
Zal het even doorgeven aan onze heer Mario wanneer hij online is

Rex
12-04-10, 17:18
Fixed

MWeulink
12-04-10, 13:33
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
Om dit te realiseren zal een procedure gestart moeten worden voor het veranderen van een eigenaar van het domein. Zie de link:

http://www.ovh.nl/cgi-bin/nl/procedu...hangeOwner.cgi

Kies hier Ik wil de eigenaar van een domein veranderen
Attention : le propriétaire d'un domaine générique ( be, de, eu, fr, re, uk, lu, ch, li, cn, tw, us, cz, lt, nu ) ne peut pas être changé via cette procédure. Vous devez passer par une procédure payante dont la marche à suivre est expliquée dans ce guide : http://gids.ovh.nl/TradeTransmission/


dus alleen be,de,eu,fr,re,uk,lu,ch,li,cn,tw,us,cz,lt,nu domein namen, .NL kan nog steeds niet...

Rex
12-04-10, 13:20
Om dit te realiseren zal een procedure gestart moeten worden voor het veranderen van een eigenaar van het domein. Zie de link:

http://www.ovh.nl/cgi-bin/nl/procedu...hangeOwner.cgi

Kies hier Ik wil de eigenaar van een domein veranderen

MWeulink
12-04-10, 13:14
Onderling is het al geregeld over hoe en wat, alleen nu moet ovh nog toestaan om .nl domein namen te verhuizen van nic-handle naar nic-handle

Rex
08-04-10, 17:48
In de manager kun je de auth code vinden bij de samenvatting van het domein.

Scriptman
08-04-10, 16:34
Uiteraard, heb ondertussen via Hyves contact kunnen leggen met de persoon in kwestie.

Echter jammer dat het domein in mijn manager staat, ik ervoor betaal en dat er dan alsnog een verhuizing moet plaatsvinden, misschien wordt het tijd om te updaten? tegenwoordig gaat dat via auth codes.

Rex
06-04-10, 14:04
Wij zullen nooit nic-handles van klanten doorgeven. U zult zelf met de eigenaar in contact moeten treden om tot een oplossing te komen.

Scriptman
06-04-10, 13:26
Dan moet ik zijn nic handle hebben.
Ik spreek hem al 9 maanden niet meer en weet dus ook zijn nic handle niet, ik zal even de support bellen. Misschien dat Morphie me hierbij op weg kan helpen.

Rex
06-04-10, 12:10
Hiervoor dien je een procedure te starten. De procedure kunt u hier vinden

Scriptman
06-04-10, 02:16
Goede avond,

Ik had vorig jaar een domein nodig voor mijn DNS Servers.
Omdat het registreren van het domein te lang duurdde (Hier had ik al een topic over aangemaakt vorig jaar, opgelost), heeft een oude vriend van me het domein voor mij geregistreerd en deze overgezet naar mijn account.

Echter staat zijn naam bij de Eigenaar van het domein, hoe kan ik hier mijn bedrijfsnaam vermelden?

Het domein waar het om gaat staat uiteraard in mijn manager. Op verzoek kan ik het domein hier posten voor OVH personeel.

Met vriendelijke groet,
Mario Lamers