OVH Community, your new community space.

DNS probleempje

jeevanel
25-03-10, 22:18
Bedankt voor de hulp! Geduld hebben was toch genoeg en uiteindelijk werkt het prima.

Ik zie nu pas wat he bedoelde met de linkjes. Het domein was niet helemaal handig uitgekozen . Mijn excuses hiervoor. (En ovh is lekker veel beter dan die andere site )

zydron
25-03-10, 17:30
mwa, was een ander topic ja.

met DNS is geduld een schone zaak, al hoewel het knap irritant is (heb soms 3 dagen moeten wachten...)

tip: probeer het eens met een willekeurige proxy, of het werkt

jeevanel
25-03-10, 17:29
Ik kom er trouwens net achter dat hij via een online ping tool (http://ping.eu) wel gewoon bij de goede host uitkomt. Zal dus idd wel aan de DNS van mijn eigen provider liggen (telfort :S)

jeevanel
25-03-10, 17:25
We wachten het nog wel even af, bedankt voor je antwoorden in ieder geval!

Ik denk dat je iemand anders bedoelt...

Ik gebruik momenteel voor een simpele site van me joomla (nog niet echt veel tijd gehad om een site te maken dus dan krijg je dat) maar dat werkt prima. Video's doe ik niks mee dus geen idee .

zydron
25-03-10, 17:04
Het domein dat je gebruikte is een concurent van OVH, als je naar het domein surfde :P

welk cms?

osTube, PHPMotion, Clipshare (oid)

werkt het converten van video's, of nog niet getest?

Zit namelijk zelf te denken om te switchen naar shared hosting ipv dedicated server

edit:
h'm, kan zijn dat ik me vergis met iemand...

affijn, veranderingen aan het naakte domein kan altijd erg lang duren (soms dagen inderdaad)

but blame yous access provider for that!

jeevanel
25-03-10, 16:29
www. hetdomeinvanmijnwebsite .nl was een voorbeeld, ik bezit dat domein niet zelf.
Dus wat bedoel je precies met welk cms? en een ander domein?

Overigens speelt dit probleem nu als sinds gisteren dus er heeft al wel een paar uur tussen gezeten. Misschien toch nog maar even wachten dan...

zydron
25-03-10, 15:42
Gewoon een paar uur wachten

www gaat na mijn weten altijd trager dan het naakte domein (ervaring)

trouwens vraagje
welk cms systeem gebruik jij?
werkt het bij OVH?

en kan je een ander voorbeeld domein pakken?

jeevanel
25-03-10, 15:06
Omdat mijn betaserver van ovh over een paar dagen verloopt heb ik besloten om gewone hosting bij ovh te nemen. Nu is het de bedoeling dat mijn bestaande domein niet meer aan de betaserver hangt maar aan mijn gewone hosting pakketje. Dit is naar mijn weten allemaal goed gegaan alleen ik zit nu met het volgende:

www. hetdomeinvanmijnwebsite .nl linkt naar de nieuwe host
hetdomeinvanmijnwebsite .nl linkt naar de oude host

Dit terwijl in de DNS
hetdomeinvanmijnwebsite .nl gewoon naar het ip van de nieuwe host staat en
www. hetdomeinvanmijnwebsite .nl linkt via een CNAME gewoon aan hetdomeinvanmijnwebsite .nl

Wat zit er fout?