OVH Community, your new community space.

Gezocht: iemand die beta-server niet wil verlengen


Scriptman
05-06-10, 01:10
Iemand nog een 3Ghz dual?
Mijn 1.2Ghz kan het niet meer bijhouden, PM me aub!

JosDaBosS
10-04-10, 23:52
Hallo, ook mijn server is beschikbaar voor mensen die hem willen overnemen. Hij is tot 3 jaar te verlangen voor 20 per maand. Het gaat hier om een Large Standard 08 Revolution server.

Aangezien de server over 3 dagen verlopen is, snelle reactie vereist op josdaboss op gmail dot com

Betatester123
09-04-10, 11:56
Nee hoor, denk helemaal niet van 'shit'.
Vond het gewoon netter om anderen ook een kans te geven. Ben het gewoon niet eens met jouw praktijken. Maar kan me eigenlijk niet schelen ook Beta periode is nu toch afgelopen (+-)

Wesleyb14
07-04-10, 18:18
Heerlijk als je vrienden hebt die hun servers voor je bestellen en dan vervolgens de NIC aan mij geven ofnie je denkt nu gewoon zo van shit waarom ben ik niet op dit idee gekomen... Tja telaat

Morphie
07-04-10, 16:53
het was 1 server per ip en telefoonnummer. dan zal hij wel 37 ip's gebruikt hebben en verificatie gehad hebben op 37 telefoonnummers.We hebben 500 servers weggegeven en als we dingen niet vertrouwde is er geen accoord voor gegeven. Octave heeft zelf alle bestelbonnen geaccordeerd en bestudeerd. Wesley mag dus dan van geluk spreken (hij heeft wel een gemiddelde van 3 berichten per server en dat is meer dan vele kunnen zeggen)

Betatester123
07-04-10, 15:14
Hoe kom jij aan 37 beta servers? Was het niet 1 server per persoon?
Jazeker was het 1 server per persoon. Lijkt me dan ook dat Wesleyb14 hier niet helemaal de waarheid spreekt.

komi
06-04-10, 22:00
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyb14
mijn andere 37 beta servers zijn gereseveerd door iemand hier op het forum!
dus graag GEEN meer mails versturen naar mij! (aangezien ik nu dood word gespammed @ msn)

Vriendelijke groet:
Wesley brameyer

PS: mocht de persoon geen belang meer hebben meld ik het vanzelf wel!
Hoe kom jij aan 37 beta servers? Was het niet 1 server per persoon?

Wesleyb14
06-04-10, 12:55
mijn andere 37 beta servers zijn gereseveerd door iemand hier op het forum!
dus graag GEEN meer mails versturen naar mij! (aangezien ik nu dood word gespammed @ msn)

Vriendelijke groet:
Wesley brameyer

PS: mocht de persoon geen belang meer hebben meld ik het vanzelf wel!

Raymon
23-03-10, 16:58
Ben ook nog op zoek naar 1 server bij. Mag gewoon een beta ding zijn, geen spannende dingen op van plan.

Mocht je er 1 hebben; dutchray1@hotmail.com (mail/msn)

ThaRebel2
18-03-10, 19:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl2dav
ftp accountje? wat moet ik me daarbij voorstellen?

En dual core P4? Ben je niet in de war met gewone hyperthreading?

stuur me anders gewoon even een mailtje, mijn gebruikersnaam hier en dan @gmail.com (f)

...
You got mail

nl2dav
18-03-10, 14:54
ftp accountje? wat moet ik me daarbij voorstellen?

En dual core P4? Ben je niet in de war met gewone hyperthreading?

stuur me anders gewoon even een mailtje, mijn gebruikersnaam hier en dan @gmail.com (f)

...

ThaRebel2
18-03-10, 13:03
jaaa wiii, kan posten. ahum.. mijn oude account kon dat niet meer, na veel geneuzel maar nieuwe aangemaakt, doh!

Hey mensjes hier allemaal. Zit erop hea... leuke dingen gedaan met server?! Ik heb de mijne nog effe flink lopen oppoetsen voordat die terug gaat naar ovh en van eigenaar veranderd.

Ik heb de mijne ook in de aanbieding tegen een ftp accountje lol
t'is een dual core pentium 4 met 1gb rammetje.

Hoor wel van u. Verder nog een topic waar iedereen doeg zegt? Zit te zoeken nog maar even verder zoeken dan.

nl2dav
18-03-10, 11:52
Ohja helemaal vergeten te zeggen maar bedankt nog voor je vriendelijke mailtje over 'zomaar' jou server overnemen, helaas had ik hem gemist door een mailprobleem

zydron
18-03-10, 02:13
Te bedenken dat OVH Nederland al een jaar bestaat en nu al is verkast naar een ander kantoor.

Geloof werd het als een failure gezien een jaar geleden, als je weet hoe de site er toen uitzag.

nl2dav
17-03-10, 23:20
Yes, ik heb 'even' een rondje mail gedaan onder een aantal beta testers die nog enigszins te bereiken zijn. Ik wil graag mijn Celeron servertje ietwat upgraden maar een quad core vind ik meteen weer wat overdreven.

Had gehoopt dat OVH nog met een tussenliggend iets zou komen of in elk geval nog een eindevaluatie maar voorlopig blijft het stil.

Ik weet ook vrijwel zeker dat ruim de helft zijn beta server niet eens meer in gebruik heeft

Nouja we zien wel, NightGlow denkt nog even

rachid
17-03-10, 21:46
Voor iedereen die belangstelling heeft ik heb nog een gratis server ik had hem aangesloten maar later bleek dat ik een andere nodig had voor wat ik van plan was en nadien heb ik het nooit meer gebruikt. wilt iemand hem mail me op curaboy_Wolf@hotmail.com.

als je geen automatisch bericht krijgt wnnr iemand reageert op mij bericht dan zal ik niet vaak op deze forum zijn dus mailen is handiger.

webhawk
16-03-10, 01:44
Heb de server van zydron over kunnen nemen. voor ie voor z'n uiteindelijke doel in gebruik genomen gaat worden ga ik de komende weken een aantal systemen (zoals zimbra) testen.
Dank iig voor alle respons :-)

zydron
14-03-10, 17:40
ok, alternatief dan xD

nl2dav
14-03-10, 17:28
Wil wel PM'en maar volgens mij gaat dit niet bij dit board of ik kan het niet vinden.

zydron
13-03-10, 22:54
Ik heb er ook 1tje die ik zowiezo niet ga verlengen, heb al vervangende dedi

PM me maar als je het wilt

je krijgt hem dan opgeleverd met elke distro na keuze m.u.v. Microsoft® Windows en RedHat Enterprise
ter info: NT6 64bit gaat niet werken (windows server 2008 R2), omdat er geen netwerk drivers zijn.

NightGlow
13-03-10, 19:51
ik heb er eentje, die ik sowieso niet ga verlengen... heb inmiddels in AMS mijn eigen colo..

stuur me anders even een mail spam (at) tention.eu

nl2dav
13-03-10, 15:45
Ik ben ook op zoek, zelfde actie..

Je kan me ook bereiken via MSN met het gelijknamige Hotmail account.

Betatester123
13-03-10, 12:34
Waarschijnlijk kan ik dit voor je regelen.
Alleen dan wel pas laat (dus bv 1 dag voordat de server vervalt).

webhawk
13-03-10, 00:58
Ik zoek iemand die een beta server heeft, maar er over nadenkt om hem niet te verlengen. Het punt is dat OVH de betreffende servers niet meer nieuw kan leveren, en daarom wil ik graag een server van iemand overnemen. Je mag hem helemaal blanco opnieuw installen, en via de bijbehorende OVH-procedure dan aan mij overleveren. Ik heb er eenmalig 20 euro voor over.