Ik heb via het bestel systeem van ovh een nl domein besteld gelijk gezegt dat ik heb na mijn dedicated wil hebben. dus zou je zeggen dat die de nameserver goed zou moeten invoeren maar krijg dit mailtje.
------------------------------------------------------------------
Rotterdam, 05/04/2009 16:21:27 GMT+0200
Geachte heer of mevrouw,
Goedendag,
Om de installatie van uw domein ******.nl af te ronden hebben wij de DNS gecontroleerd die u had opgegeven bij het bestellen van uw domein:
ks3*****.kimsufi.com, ns.kimsufi.com
Deze zijn echter niet door de ZoneCheck controle geraakt die verplicht is door de SIDN , wij kunnen niet de DNS veranderen van uw domein.
Wij vragen uit om uw DNS zone zo snel mogelijk te corrigeren.
Wij zullen deze controle dagelijks hervatten om de verhuizing van uw domein zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren.
Momenteel blijft uw domein verbonden aan de DNS parking.
Voor bijkomende informatie of om van DNS te veranderen gelieve ons contacteren via::
support@ovh.nl
Van harte,
Klant Support OVH
Technische en commerciële Support: 010 89 17 059 Email :
support@ovh.nl Van maandag tot vrijdag : 9u00 tot 18u00