OVH Community, your new community space.

Domein bestellen Nameservers niet goed


Jesper
09-04-09, 23:42
Das heel mooi maar de link werkt niet...

http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=73
http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=80

jerbob92
09-04-09, 19:24
Das heel mooi maar de link werkt niet...

http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=73

Jesper
09-04-09, 19:07
Fouten van isdn? Ik weet eigenlijk niet precies wat ik bij ns1 en ns2 in moet vullen
heb nu bij 1 mijn eigen server: ks353593.kimsufi.com
bij 2 heb ik: ns.kimsufi.com en dan met mijn ip in het ip vakje
Als je mijn DNS guide volgt, weet je dat je dat juist niet moet invullen...

jerbob92
09-04-09, 18:57
Fouten van isdn? Ik weet eigenlijk niet precies wat ik bij ns1 en ns2 in moet vullen
heb nu bij 1 mijn eigen server: ks353593.kimsufi.com
bij 2 heb ik: ns.kimsufi.com en dan met mijn ip in het ip vakje

Jesper
09-04-09, 18:55
Fouten kun je posten in mn topic dan zijn ze voor ieder duidelijk

jerbob92
09-04-09, 18:54
Jesper ik heb je ook al toegevoegd op msn, maar kun je me helpen? Ik heb volgens mij de domein goed toegevoegd maar kom niet door de Sidn controle!

MWeulink
06-04-09, 15:17
Verdere uitleg word nu gemaakt voor Jesper kijk voor meer info dus op:
http://forum.ovh.nl/showthread.php?t=73

StatuZ
06-04-09, 15:17
uhmmm.... kan beter:

nameserver
nameserver
Dat is inderdaad stukke beter ja. thx btw

MWeulink
06-04-09, 15:16
Pas het bestandje /etc/resolv.conf aan.

---
nameserver
nameserver
uhmmm.... kan beter:

nameserver
nameserver

StatuZ
06-04-09, 14:50
Ik heb dit ook, en ik denk dat ik dit nu gefixt heb.

Je kan in ubuntu 8.04 desktop niet grafisch je DNS aanpassen, dus dan moet dat maar anders.

Pas het bestandje /etc/resolv.conf aan.

---
nameserver
nameserver

MWeulink
06-04-09, 13:41
Geachte klant,

Ik zou u adviseren zoals in de door u ontvangen email wordt aangegeven om een email te sturen naar support@ovh.nl. Dan wordt u case in behandeling genomen door de relevante afdeling van OVH en dan hoeft u niet uw prive gegevens prijs te geven op dit forum.

Met vriendelijke groet,
Ricky, OVH team.

Hallo Ricky,

Misschien is het wel even goed dat Jesper een tutorial maakt...
dan weten mensen ook hoe je dit zelf kan doen.
Dit ontlast jullie van Support, en geeft ons de mogelijkheid zelf een keer iets in te stellen

Alex gaat jullie vast vragen als hij nog problemen heeft, of hij wacht zoals velen op de tutorial.

Tutorials zijn nogal belangrijk in deze wereld van hosting, omdat iedereen anders veel geld kwijt is aan support medewerkers.
Die anders ook goed bezig kunnen zijn met het installeren van servers, e.t.c. voor nieuwe klanten

Echter, als mensen er niet uit komen na het gebruik van de tutuorial die Jesper gaat maken... dan kunnen ze altijd nog vragen of jullie uitleg kunnen geven, en desnoods of jullie het voor hun zou kunnen doen.

greets,
Mark

ricky
06-04-09, 10:46
Ik heb via het bestel systeem van ovh een nl domein besteld gelijk gezegt dat ik heb na mijn dedicated wil hebben. dus zou je zeggen dat die de nameserver goed zou moeten invoeren maar krijg dit mailtje.
------------------------------------------------------------------

Rotterdam, 05/04/2009 16:21:27 GMT+0200

Geachte heer of mevrouw,

Goedendag,

Om de installatie van uw domein ******.nl af te ronden hebben wij de DNS gecontroleerd die u had opgegeven bij het bestellen van uw domein:
ks3*****.kimsufi.com, ns.kimsufi.com

Deze zijn echter niet door de ZoneCheck controle geraakt die verplicht is door de SIDN , wij kunnen niet de DNS veranderen van uw domein.
Wij vragen uit om uw DNS zone zo snel mogelijk te corrigeren.


Wij zullen deze controle dagelijks hervatten om de verhuizing van uw domein zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren.

Momenteel blijft uw domein verbonden aan de DNS parking.

Voor bijkomende informatie of om van DNS te veranderen gelieve ons contacteren via:: support@ovh.nl

Van harte,

Klant Support OVH
Technische en commerciële Support: 010 89 17 059 Email : support@ovh.nl Van maandag tot vrijdag : 9u00 tot 18u00
Geachte klant,

Ik zou u adviseren zoals in de door u ontvangen email wordt aangegeven om een email te sturen naar support@ovh.nl. Dan wordt u case in behandeling genomen door de relevante afdeling van OVH en dan hoeft u niet uw prive gegevens prijs te geven op dit forum.

Met vriendelijke groet,
Ricky, OVH team.

Jesper
05-04-09, 22:12
Jullie doen allemaal wat fout, Je MOET je DNS wel eerst goed instellen!
Jij bent al zo'n beetje de 10-20e hier die op dit probleem stuit...


Ik ga morgen (als ik iemand zn server mag gebruiken, want mijne zijn al goed geconfigged + zn domein nodig) een tutorial schrijven

StatuZ
05-04-09, 17:38
Zelfde probleem hier.

MWeulink
05-04-09, 16:55
voeg domein toe in je ISPCP, des noods wil ik het wel ff voor je doen
we kennen elkaar dussssssssss

alexweblog
05-04-09, 16:31
Ik heb via het bestel systeem van ovh een nl domein besteld gelijk gezegt dat ik heb na mijn dedicated wil hebben. dus zou je zeggen dat die de nameserver goed zou moeten invoeren maar krijg dit mailtje.
------------------------------------------------------------------

Rotterdam, 05/04/2009 16:21:27 GMT+0200

Geachte heer of mevrouw,

Goedendag,

Om de installatie van uw domein ******.nl af te ronden hebben wij de DNS gecontroleerd die u had opgegeven bij het bestellen van uw domein:
ks3*****.kimsufi.com, ns.kimsufi.com

Deze zijn echter niet door de ZoneCheck controle geraakt die verplicht is door de SIDN , wij kunnen niet de DNS veranderen van uw domein.
Wij vragen uit om uw DNS zone zo snel mogelijk te corrigeren.


Wij zullen deze controle dagelijks hervatten om de verhuizing van uw domein zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren.

Momenteel blijft uw domein verbonden aan de DNS parking.

Voor bijkomende informatie of om van DNS te veranderen gelieve ons contacteren via:: support@ovh.nl

Van harte,

Klant Support OVH
Technische en commerciële Support: 010 89 17 059 Email : support@ovh.nl Van maandag tot vrijdag : 9u00 tot 18u00