Verhuizen van OVH land
Het is mogelijk om te verhuizen binnen Europa; de beste methode is dan ook om een account aan te maken door iemand in Frankrijk of willekeurig welk land waar u het account naar toe wil laten gaan. Wanneer dat gebeurd is neem dan even de procedure ter hand die in de manager v3 staat onder het kopje procedures. (Verandering van eigenaar) Wanneer dat dan netjes verwerkt is bent u officieel verhuisd.
als je in nederland woont behoor je eigenlijk al in nederland te staan, als je in belgie woont kun je overgezet worden. enige is dat je dan enkel door een nederlands talige helpdesk te woord gestaan wordt. Aan de nederlandse helpdesk word je te woord gestaan in Nederlands of engels. geen andere mogelijkheid.
Als je dus in een van deze landen wordt is het mogelijk als je uit een ander land woont is het niet mogelijk. dus neem even contact op met support en dan kijken we even.
Met vriendelijke groet,
Morphie

Oorspronkelijk geplaatst door
sanderr
Phoe, goeie. Ik zou zeggen, neem even contact op met support.
precies, ze zetten je zo over
let wel dat je betalingen dan ook via een van de nederlandse betaalmethoden moeten gaan, als je een creditcard hebt maakt het niet uit!
Phoe, goeie. Ik zou zeggen, neem even contact op met support.
Hoi,
Is het mogelijk om te verhuizen van OVH-land? Ik ben momenteel klant voor een paar domains bij ovh.fr, maar nu ovh.nl er is zou ik toch liever via deze website werken...
Alvast bedankt