We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Setting up a ovh domain with google

MWeulink
13-04-10, 08:52
Hallo Robert,

Ten eerste sorry voor de late reactie.

Ik zou je hierbij graag willen helpen, als je wil dat ik je help moet je even contact op nemen met:
forumgebruikersnaamhier @gmail.com

Dus waar staat forumgebruikersnaam zet je mijn gebruikersnaam.
Dan kan ik gelijk een howto maken voor Jou en de rest voor de volgende keer.

Groet,
Mark

Robert
11-01-10, 10:34
ahh heb ik wel vaker als ik woon in nederland maar alle fora's waar ik op zit zijn engels, bijna alle mensen waar ik mee chat zijn engels en zelfs mijn vriendin is engels..

Dus het gaat er een beetje inzitten, mijn excuus hiervoor

Raymon
05-01-10, 13:30
We zitten op een nederlands forum, indien je engels wil spreken dien je denk ik op het forum.ovh.co.uk te zijn.

Robert
04-01-10, 13:49
I have my own domain name hosted with ovh.

Google offers a free service to "link" your domain so you can use their mail services with your own domain. I have very little experience with dns and I was wondering if someone can help me out with setting it up.

The instructions from google can be found here but they don't make a lot of sense to me.

https://www.google.com/a/cpanel/idon...MXInstructions

I've tried what they instructed and I looked trough some of the examples of other hosting companies but with no success.

On the other hand maybe OVH should submit an guide to google to add to that service?