OVH Community, your new community space.

Behoud testserver na testperiode

Scriptman
05-04-10, 14:25
Tjah

Rex
05-04-10, 10:55
Scriptman dit is gewoon een duidelijk antwoord ik ken genoeg mensen die voor een dubbeltje eerst rang willen zitten.

Ik heb nog niet eerder gehoord dat je ergens een dedicated voor een jaar gratis mag gebruiken.

jmsnotje
02-04-10, 21:52
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
Sorry?!?!?! je hebt de server net een jaar gratis gehad, daarnaast krijg je je server nog goedkoper dan de nieuwe servers en is dat niet genoeg dan.

Jij had verwacht omdat we nu 1 jaar bestaan dat we alle mensen een server voor een jaar kado gaan doen?
Nee hoor dat had ik helemaal niet verwacht.. en heb ik ook helemaal niet aangegeven, 1 jaar is vrij overdreven.

Maar bv een leuke actie , bv 5-10 euro korting op verlenging van 3 maanden, zou leuk zijn geweest, en ik denk dat je op die manier misschien zelfs wel extra mensen over de streep haalt.. maarja wie ben ik .....

Ik heb hem nu ook verlengt ondanks dit , en bezit al 2 andere ovh servers dus ik ben bekend met ovh en de prijzen.

zydron
01-04-10, 11:24
True

OVH is goedkoop omdat ze zo groot zijn, en alles gecentraliseerd beheren door het moeder bedrijf in frankrijk.

Hierdoor kunnen ze alles heel goedkoop aanbieden door grote bulks.

spons
31-03-10, 19:07
Blijkbaar wilden ze zich direct in de markt storten, met 500 klanten zou je natuurlijk redelijk veel feedback kunnen krijgen maar ik denk dat we beide weten hoe dat afgelopen is. De server is gewoon hartstikke goedkoop en ik ga het zeker verlengen.

zydron
31-03-10, 13:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
Sorry?!?!?! je hebt de server net een jaar gratis gehad, daarnaast krijg je je server nog goedkoper dan de nieuwe servers en is dat niet genoeg dan.

Jij had verwacht omdat we nu 1 jaar bestaan dat we alle mensen een server voor een jaar cadeau gaan doen?
Helemaal mee eens, dat wij een jaar lang een "beta" server hebben gehad, hoeft niet te betekenen dat wij het voor altijd gratis krijgen.

Als het nog een jaar gratis zou zijn, gaan mensen volgend jaar nogmaals vragen van: "Kunnen we nog een jaar gratis ^_^?".

Alleen twijfel ik over de reden van waarom het gratis werd aangeboden, 500 servers gratis uitdelen om te kijken of het netwerk goed is is in mijn inzien een beetje onwaarschijnlijk, want de verbinding was al goed.

Maar door deze actie heb ik wel gezien dat het helemaal niet duur hoeft te zijn, voor OVH wilde ik niks weten van een dedicated server.

Morphie
31-03-10, 12:49
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jmsnotje
Heb hem net verlengt.
Wel jammer dat er geen leuke actie is mbt verlengen

Jij had verwacht omdat we nu 1 jaar bestaan dat we alle mensen een server voor een jaar kado gaan doen?

spons
31-03-10, 10:18
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jmsnotje
Heb hem net verlengt.
Denk eerder dat ze willen pushen naar de nieuwe servers ipv dat je de oude behoudt. Vooral groot verschil in bandbreedte tussen de oude en nieuwe...

jmsnotje
31-03-10, 07:49
Heb hem net verlengt.

Rex
29-03-10, 07:14
Helaas is het niet mogelijk om met paypal te betalen. Mocht u willen weten welke betalingen wij accepteren kijk dan bij de volgende link

http://www.ovh.nl/klantendienst/alge...n/betaling.xml

MACKerMD
28-03-10, 23:10
exact in mijn geval zou het 24,99 ex btw zijn .. en komt er 5 euro btw bij per maand voor de in btw [dus 29,99] ..

best pittig.. maar niet onoverkomelijk voor wat je ervoor krijgt.

zijn er ook mogelijkheden om met PayPal te betalen?
Dit zou voor mij een hoop rompslomp schelen.

Morphie
23-12-09, 22:00
inderdaad, servercontract is afgesloten met de oude contracten. deze contracten blijven bestaan voor de huidige klanten. betatesters zijn ook klanten.

alexweblog
23-12-09, 09:23
Ja je kunt gewoon in je manager verlengen. Je server word dan verlengt met de voorwaarden die je in de periode van de beta hebt afgesloten. Volgens mij was dat iets van € 19,99 ex btw.

MACKerMD
23-12-09, 05:15
Is het ook mogelijk de server na testperiode te behouden, zo ja, hoe gaat dat dan in ze werk?

- Maandelijks of in één keer jaarlijks ?
- Blijft de data/content identiek ? [zou veel tijd schelen]

alvast bedankt.