OVH Community, your new community space.

Zeer trage verbinding bij Ziggo


server
08-12-09, 13:44
Weet niet of het normaaal is,
Dat ik nu al vanaf 5 december gezijk heb met de vervinding.
En dat is dan het sinterklaas cadeau van ovh...
Nou haddden ze beter kunnen houden....

gaat met de dag verder achter uit hiero.....
Setup kosten zal niet het enige probleem zijn dat mensen weg gaan bij OVH
Het gaat er niet op vooruit hopen dat 2010 veel beter zal zijn.
Anders toch maar weer een verhuizing.!!!

freakt
08-12-09, 02:21
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
(Nu had ik ook wat fallback bij Hetzner ingericht natuurlijk..)
Zoizo altijd een fallback !

Day one, Day two, ... Pay more, get less ... Only if you are loyal!

Raymon
08-12-09, 02:18
Ja als ik op de weathermap zo eens de rood staande en 97% vol zittende london links bekijk ben ik blij dat daar geen 300mbit sinterklaas radio verkeer meer overheen moet

(Nu had ik ook wat fallback bij Hetzner ingericht natuurlijk..)

freakt
08-12-09, 02:15
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Zo, eindejaarsperiekelen? Dat is de 3e keer ofzo.. Alle verkeer lijkt nu via London (sw1.tc.lon.ovh.net) te lopen
Jep en gaat nog tot 9 uur duren (maximaal uiteraard)
http://travaux.ovh.com/?do=details&id=3643

Al een geluk dat je sinterklaas stream voorbij is?

Raymon
08-12-09, 02:08
Zo, eindejaarsperiekelen? Dat is de 3e keer ofzo.. Alle verkeer lijkt nu via London (sw1.tc.lon.ovh.net) te lopen

alexweblog
08-12-09, 00:46
http://travaux.ovh.net/?do=details&id=3643

dit is de oorzaak de boel is omgeleid kijk hier maar eens.

http://weathermap.ovh.net/

mvegetto
08-12-09, 00:40
Ik heb opnieuw problemen sinds een kwartier, maximaal 30 kb/s van alle ovh servers.

freakt
06-12-09, 23:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door server
Klopt heb ook al gebeld maar inderdad geen helpdesk vandaag

dank dat ik toch maar moet overstappen naar een andere
want word dit een beetje zat... hoe lang gaat het nu weer duren voor het op is gelost
Als het een NL probleem is en ik of enkele andere personen melden niets en in FR ziet men niets (wat vaak zo is) dan mogelijk tot morgen vroeg :-)

Tja SLA uitbuiten hé

no offense aan OVH NL, maar zo hou je klanten niet !

server
06-12-09, 23:51
Klopt heb ook al gebeld maar inderdad geen helpdesk vandaag

dank dat ik toch maar moet overstappen naar een andere
want word dit een beetje zat... hoe lang gaat het nu weer duren voor het op is gelost

freakt
06-12-09, 23:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door server
Zijn er mensen die ook net als ik weer problemen hebben met de verbinding maar dan nu weer op 6 december

Word het eenbeetje zat die verbinding
ook de snelheid word niet gehaald 1 MB alle streams bufferen.?
effe de helpdesk bellen
is geen helpdesk nu toch?
Wil gerust ook even bellen maar heb het al beetje opgegeven ...

server
06-12-09, 23:21
Zijn er mensen die ook net als ik weer problemen hebben met de verbinding maar dan nu weer op 6 december

Word het eenbeetje zat die verbinding
ook de snelheid word niet gehaald 1 MB alle streams bufferen.?
effe de helpdesk bellen

Raymon
05-12-09, 19:27
Push nu op 3 servers 80mbit (serv ongeveer 2100 unieke luisteraars op sinterklaasradio) aan streaming data constant per server en servertjes dont break a sweat! Bufferloos. Netwerk lijkt weer prima in orde.

Raymon
05-12-09, 14:00
Ha, dacht al bij mezelf.... Het zal toch niet op 5 December gebeuren heb je extra capaciteit klaargezet voor alle kids die naar sint op de radio willen luisteren, zou het netwerk er half uit liggen, gelukkig snel gefixt

freakt
05-12-09, 01:38
en terug OK, tijd om er iets aan te doen en niet van deze SPOF afhankelijk te zijn want het OVH netwerk ligt er gewoon een tijd voor vrijwel 25% minimaal uit !

freakt
05-12-09, 01:31
fiber cut: http://travaux.ovh.com/?do=details&id=3635

Dirk Jan
05-12-09, 00:29
Het is nog niet zoals het moet zijn hoor. Ene keer snel, maar soms ook langzaam.

mvegetto
05-12-09, 00:25
hier ook

f5000
05-12-09, 00:21
Het lijkt opgelost te zijn. Ik haal weer volle snelheid. Ping times zijn goed en geen time outs meer.

Dirk Jan
05-12-09, 00:04
Ik spreek geen woord frans, en kan het ook niet lezen.

http://travaux.ovh.com/?do=details&id=3635. Kabel kapot volgensmij, google zegt:

Vertaling van het Frans in het Nederlands
De link wordt onderbroken. Wij zoeken de oorsprong van het probleem.

darkstalker
05-12-09, 00:03
Iemand is vast gestruikeled en een paar kabels eruit getrapt :P
http://weathermap.ovh.net/amsterdam

f5000
04-12-09, 23:57
Ja, het hele ovh netwerk . Ik heb ook even geprobeerd om vanaf een leaseweb server iets te downloaden van verschillende ovh servers en de officieele ovh speedtest ftp.ovh.net : 20KB/s . Zit dus iets goed mis

Dirk Jan
04-12-09, 23:56
Dus het ligt niet aan mij.

Hier ook vanaf een Ziggo verbinding.

Request timeout for icmp_seq 3
64 bytes from *: icmp_seq=4 ttl=52 time=53.711 ms
64 bytes from *: icmp_seq=5 ttl=52 time=53.524 ms
64 bytes from *: icmp_seq=6 ttl=52 time=53.484 ms
64 bytes from *: icmp_seq=7 ttl=52 time=54.383 ms
64 bytes from *: icmp_seq=8 ttl=52 time=53.584 ms
64 bytes from *: icmp_seq=9 ttl=52 time=53.275 ms
64 bytes from *: icmp_seq=10 ttl=52 time=53.489 ms
64 bytes from *: icmp_seq=11 ttl=52 time=53.703 ms
Request timeout for icmp_seq 12
Request timeout for icmp_seq 13
Request timeout for icmp_seq 14
64 bytes from *: icmp_seq=15 ttl=52 time=52.744 ms
64 bytes from *: icmp_seq=16 ttl=52 time=52.999 ms
64 bytes from *: icmp_seq=17 ttl=52 time=52.548 ms

Heb ook even mijn eigen 10Mb file gedownload, dit ging bedroevend langzaam.

mvegetto
04-12-09, 23:54
Het is naar alle ovh servers toe, ook kimsufi. Heel bizar. De duivel speelt weer eens met Nederland.

En ook timeouts ja, tussen de 80-100.

f5000
04-12-09, 23:50
Heb ik precies hetzelfde, maar dan bij Telfort.

Pingen geeft veel time outs en boven de 80-100ms.

Zie aan traceroute niets bijzonders.

mvegetto
04-12-09, 23:46
Hallo allemaal,

Ongeveer vanaf 22:30 s'avonds ervaar ik hoge pings van 80ms, veel lag.