Beta test ervaringen
Als we dan toch met uptimes gaan gooien dan zit ik op 311 dagen
Ik hou de server voorlopig aan. Omdat je ook per maand en kwartaal kan verlengen zie ik het probleem niet zo, het is immers ook nog eens met korting.
Als ik meer nodig ga hebben koop ik wel bij, en en... Ipv of
281 days uptime
Gruwelijk
Ik ben ook zeer tevreden, heb zelf een ircd, apache met wat php sites en een mailserver draaien en werkt tot nu toe prima. Denk dat ik dan ook zeker ga verlengen mocht er geen interessante upgrade aanbieding komen.
alexweblog
23-12-09, 09:21
kun je na de beta-periode ook de server behouden?
25 websites, als het inderdaad "normale" sites zijn, maakt het niks uit nee.
Alleen als je echt die-hard sites gaan hosten (zoals bij mij, een video site)
heb je wel wat extra kracht/storage nodig.
er kunnen ongeveer 300 laag verbruik sites op, even dat je het weet
Ligt eraan wat voor server je nu hebt maar ik denk dat een i7 voor 25 klanten wel zwaar overkill is.
Als al je 25 gewone php/sql sites hebben moet dat makkelijk lukken.
Hola,
Ook ik doe mee aan het beta testen. Tot dusver bevalt alles nog prima. Ik run enkele weinig bezochte websites op mijn server. Deze draait hartstikke stabiel. Inmiddels een uptime van > 170 dagen.
Omdat ik nog niet al mijn websites over heb durven zetten weet ik dus niet hoe het is om wat meer verkeer erop te ontvangen.
Is het verstandig om op een snellere server over te stappen (bijv. de i7-2T) met meer dan 25 klanten (websites) erop? Of kan de beta server dit ook makkelijk aan?
Komt er ook nog een mooie aanbieding voor de beta testers voor een verlenging of upgrading naar een betere server? :-)