OVH Community, your new community space.

Isgenoeg support


Arie
28-11-09, 16:58
Ah mooi ik begon me al zorgen te maken.

Morphie
24-11-09, 12:46
Inderdaad, we hebben een nederlands support team dat aanwezig is tussen 9 uur 's morgens en 18.00 's avonds tussen deze tijd zijn we aanspreekbaar voor de klanten (klanten zijn mensen die een product bij ons afnemen. of het nu een rps een domein of een kimsufi lees isgenoeg is)

in geen enkel geval leveren wij software ondersteuning maar als we u van dienst kunnen zijn helpen we met de poblemen waar we mee kunnen helpen.)

nyan
24-11-09, 12:26
Volgens mij is het gewoon een vertaalfout op de website, en zou het 'zie ovh.nl' moeten zijn... als je gewoon het ovh nummer belt helpen ze je ook gewoon met kimsufis...

Arie
24-11-09, 11:59
Ik zat te kijken op de isgenoeg.nl pagina onderaan bij support. Wat ik eruit op maak is dat er voor de isgenoeg servers geen support is via e-mail en telefoon? Dus mocht er wat dan ook aan de hand zijn dan moet je of hier een topic maken of een ticket maken in het paneel? Als er dus een storing bij OVH is kan het maar zo dat die 2 opties dus ook komen te vervallen, juist wanneer je het nodig hebt.