OVH Community, your new community space.

Verleng issue

Morphie
11-11-09, 23:50
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
De ideal transactie is nu 2x gedaan (dubbel afgeboekt dus) Was ik al bang voor.
fit lijkt me heel sterk, ik sluit het niet uit maar dit zou anders een bug moeten zijn in het ideal systeem. Of je moet het echt zelf tweemaal overgemaakt moeten hebben. Ik kijk het morgen even na, geef ook graag een afschift mee als het kan. ik hof niet te weten wat er op je rekening staat maar ik zou wel graag de omschrijvingen weten.

freakt
11-11-09, 20:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Even aangeven bij de support en normaal betalen ze dit terug of gebruiken ze dat voro de volgende maand ! (als uiteraard het geld ook bij hun komt)

Raymon
11-11-09, 19:51

Morphie
10-11-09, 11:28
ik volgens mij dat nu wel de betaling gelukt is, want ik zie dat ie verlengt is tot 7 december 2009. Mocht je nog problemen hebben laat het me dan even weten, ik dan verleng ik deze handmatig even met 5 dagen.

Raymon
10-11-09, 09:37
Hmm fijn, dacht ik "Even met ideal een verlenging erdoor knallen". Na de ideal transactie te hebben gedaan:

Transactie parameter fout

Een fout in de transactie heeft de veiligheid van uw betaling onzeker gemaakt en deze is dus geannuleerd. Voor meer informatie, gelieve de OVH support contacteren.

It isnt my lucky day...

freakt
10-11-09, 07:11
Ga naar https://www.ovh.nl/cgi-bin/order/renew.cgi
Meld je aan of geef de naam van je server
en kies 1 van de opties
- Geen verlenging
1 maanden 24.99 € exBTW of 29.73 € inBTW
3 maanden 74.97 € exBTW of 89.21 € inBTW
6 maanden 149.94 € exBTW of 178.42 € inBTW
1 jaar 299.88 € exBTW of 356.85 € inBTW
2 jaren 599.76 € exBTW of 713.71 € inBTW
3 jaren 899.64 € exBTW of 1070.57 € inBTW
De support kunnen deze 5 dagen gratis verlengen moest je een gelidge reden hebben als je te laat zou kunnen betalen. (zoals ziekte etc)
Dat kan de beste overkomen.

Je server staat enkele dagen in een 'suspended' staat, dacht ook een 5 tal en zolang wordt die voor je gereserveerd... wel optijd betalen ! :-)

Raymon
10-11-09, 02:20
Afgelopen week ziek op bed gelegen met een mexicaantje....

En tot mijn grote schrik daardoor te laat geweest met het verlengen van mijn ks25654. Laat daar nu net iets op draaien wat deze week live moet

De server staat nog wel in mijn manager maar kan er weinig meer mee en is zoals logisch ook afgesloten. Kan ik gewoon alsnog op de verlengbutton klikken en verlengen om het ding weer tot leven te brengen?

Vandaag ook al even over gebelt, maar de medewerker wist het niet en moest het uitzoeken, misschien/hopelijk hier sneller antwoord Hij had het over dat het mogelijk was om met 5 dagen te verlengen en in die tijd zelf weer via ideal een verlenging te doen oid. Maar dat kon ik niet in mijn manager vinden.