OVH Community, your new community space.

5 maanden en dan kiezen

Morphie
04-11-09, 17:23
inderdaad als je server afloopt kun je je server verlengen, de kosten hiervan zijn hetzelfde als toen je het contract afsloot. Zo lang je deze server hebt betaal je de prijs die er destijds voor stond. Dus ook al worden de prijzen hoger dan kun je nog steeds onder het oude contract blijven betalen.

Zoals freakt ook al aangeeft kun je de server gewoon verlengen via de manager of via vernieuwen op de OVH website

freakt
04-11-09, 16:51
Je kan gewoon in de manager je server vernieuwen, dit per 1, 3, 6, 12 maanden (of langer)

Dit kan je bij Administratie > Facturen en dan 'vernieuwingen' vinden.
Dit zal aan 19,99 per maand zijn zoals je die hebt 'gekocht'

SXJ
04-11-09, 16:16
Geachte OVH,

Ik heb een vraag over mijn dedi.
Toen ik me aanmeldde met de beta test, kreeg je een bedrag te zien dat je eigenlijk moest betalen.
Dat hoefde dus niet, omdat je dan aan het project "Beta-testing" mee zou doen.

Nu was dat bedrag rond de 260 euro inc. BTW
Nu zag ik de laatste tijd wat nieuws, dat alles een beetje geupgraded is (250 GB > 500 GB, 1 Failover > 3 Failover, 1GB geheugen > 2GB geheugen etc...).
Dat kost dan ~360 euro inc. BTW.

Nu is mijn vraag: Mijn beta-contract loopt 30 Maart af, en ik wil deze server die ik momenteel nu heb bestellen, moet ik dan 260 inc. BTW betalen?
Aangezien ik dan nog steeds 250GB schijfruimte, 1 Fail-over IP en 1GB geheugen heb, denk ik dat ik dan 260 inc. BTW moet betalen.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met Vriendelijke Groet,

SXJ

P.S: Bedankt dat ik mijn server terugkreeg na een hack-poging. Het zou wel fijn zijn geweest als een medewerker van OVH een mail kon sturen dat mijn server weer gebruikt kan worden.
Betreft topic: http://forum.ovh.nl/showpost.php?p=4914&postcount=6