OVH Community, your new community space.

Beta server doorhuren

freakt
31-10-09, 17:09
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerbob92
We krijgen nogal veel bezoekers uit Amerika...
Dan is het zeker verstandiger daar een extra server te nemen?
Voor Amerika kan ik je echt OVH niet aanraden omdat je gewoon te weinig verkeer naar ginds hebt. OVH heeft nu niet echt de nodige transits/peerings naar ginds daarvoor, enkel Europees zeer sterk.

Als je in Amerika echt 100% kwaliteit wilt geven moet je ginds een server hebben en in Europa voor de europese klanten. Zo kan je de website aan de hand van locatie snel weergeven.

Indien je bij OVH een server bijneemt, neem er eentje met high priority dataverkeer, dus niet de 'onbeperkt' series, zo krijg je betere kwaliteit richting die drukbezette transits...

jerbob92
31-10-09, 16:21
We krijgen nogal veel bezoekers uit Amerika...
Dan is het zeker verstandiger daar een extra server te nemen?

freakt
31-10-09, 16:18
Duidelijk. Is dit ook de reden dat ik met tests bij nederland&duitsland heel snel klaar ben met laden enz. en dat dit bij andere landen langer duurt?
Hier zie je de verbindingen: http://weathermap.ovh.net/

jerbob92
31-10-09, 16:10
Duidelijk. Is dit ook de reden dat ik met tests bij nederland&duitsland heel snel klaar ben met laden enz. en dat dit bij andere landen langer duurt?

freakt
31-10-09, 15:58
Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord.
Waarschijnlijk komt er binnenkort nog een OVH server voor mij aan...
Is er een kans dat jullie ooit een datacenter in Nederland gaan plaatsen?
Of servers beschikbaar stellen in een datacenter in Nederland?
Denk dat je voor OVH nooit nooit moet zeggen maar weet gewoon dat OVH zijn eigen ruimtes / datacenter te FR heeft. Het is ook handiger dit in FR te houden, dit ook omdat OVH gewoon zoals elke lokaal datacenter te NL toegang heeft op de AMS-IX.
Dus de afstand (netwerk, niet lengte!) is even lang van OVH <--> NL als NL <--> NL_DATACENTER

jerbob92
31-10-09, 15:17
Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord.
Waarschijnlijk komt er binnenkort nog een OVH server voor mij aan...
Is er een kans dat jullie ooit een datacenter in Nederland gaan plaatsen?
Of servers beschikbaar stellen in een datacenter in Nederland?

freakt
31-10-09, 14:52
Uiteraard kan dat, ga maar even in je panel (manager) naar
Administratie (Acties) > Mijn facturen en kies daar 'Vernieuwen'

jerbob92
31-10-09, 14:48
Beste OVH,

ik ben een van de gelukkigen die een beta server een tijd gelegen heeft weten te bemachtigen... De server bevalt mij erg goed en de verbinding naar nederland is ook erg goed! Nu is mijn vraag, omdat de periode over +/- 3 maanden verlopen is, kan ik de server doorhuren nadat de betaperiode is verlopen. Ik zag namelijk dat de specifieke server niet op ovh.nl of isgenoeg.nl staat.

Alvast bedankt.

Jeroen