OVH Community, your new community space.

Windows error??


Wesleyb14
18-10-09, 04:19
Even een UPDATE!!

ik heb zojuist een poging gedaan dus afwachten of het lukt, ik zag tevens dat er iemand van ovh vandaag mee bezig is geweest en dat ze de 2k8 eruit hebben gehaald

zydron
17-10-09, 14:39
win2k3 installeerd probleemloos ja, maar ik heb voor mijn project rewrite nodig, en dat word pas ondersteund door iis7+.

En heb dotnet nodig dus apache is niet echt een oplossing (ik wil geen mod-dotnet gebruiken).

Raymon
17-10-09, 14:34
Heb zelf alleen nog maar Windows 2003 geinstalled, en dat verliep probleemloos. Met 2003 verliep de standard 23bits install hier altijd perfect. Heb nu even geen testbak vrij om het te testen, anders had ik dat wel even gedaan.

zydron
17-10-09, 14:09
Windows Server 2008 heeft problemen met install, ik werd daar over door Peter gebeld, met de melding om linux of win2k3 te nemen.

Ik wil juist win2k8 datacentre om dns en iis7 te hebben :P

aan het einde van de maand zal het opgelost moeten zijn.

freakt
17-10-09, 13:53
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyb14
Ik ben er 100% zeker van dat de keys correct zijn
en ik ben 200% zeker van dat de fout bij ovh ligt omdat hij telkens het bestand setup.exe niet kan laden & de C: niet kan mounten. Tevens duurt een reboot (op het installatie systeem uiteraad) normaal max 5min nu minimaal 200min en hij maakt de schijf niet aan
Ja maar Insight gaf me ook 100% zeker de juiste key voor hun 2003 web edition en die ging ook niet ! Er zijn gewoon teveel versies, zelfs 64bit of 32bit hebben andere keys bij de 2k3 veries of ouder!

Zelf die fout al meermaals tegen gekomen, meerdere keys geprobeerd en gedult gehad tot ik de juiste heb gevonden. En anders doe het simpel, koop je een KVM en doe het helemaal zelf.

Wesleyb14
17-10-09, 12:19
Ik ben er 100% zeker van dat de keys correct zijn
en ik ben 200% zeker van dat de fout bij ovh ligt omdat hij telkens het bestand setup.exe niet kan laden & de C: niet kan mounten. Tevens duurt een reboot (op het installatie systeem uiteraad) normaal max 5min nu minimaal 200min en hij maakt de schijf niet aan

Raymon
17-10-09, 12:10
Moet aan je keys liggen, gezien het mij pas nog prima af gegaan is met mijn SPLA key.

Wesleyb14
17-10-09, 10:55
al gedaan :s en doet het ook niet.

freakt
17-10-09, 10:00
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyb14
Ik heb sinds een paar uur problemen met de windows installatie's

Ik heb elke server (12 stuks) een eigen SPLA toegewezen (Heb de disks hier dus zijn legaal!) enkel krijg ik de bij de 2k3 install dat die C:\ niet kan mounten (32bits) en bij de 2k8 het volgende probleem

iemand enig idee ?
Hoi, kijk even of dit effectief wel de juiste key is. Want je hebt ook de MACS etc, je moet effectief de volume licentie keys vanuit uw partner central login halen. Tevens staat de 2003 versie die OVH gebruikt bij een recent (binnen de 1 jaar) afgesloten SPLA partner programma niet meer in de lijst en moet je die aanvragen.

Het is even uitzoeken maar probeer andere keys, je hebt er toch zo'n hele lijst. Naar mijn idee is dit het probleem dat de key niet correct is omdat wanneer dit gebeurd bij een herinstallatie hier, ik gelijk een andere key(dan de juiste) erbij neem en dat het dan wel lukt...

Wesleyb14
17-10-09, 05:45
Ik heb sinds een paar uur problemen met de windows installatie's

Ik heb elke server (12 stuks) een eigen SPLA toegewezen (Heb de disks hier dus zijn legaal!) enkel krijg ik de bij de 2k3 install dat die C:\ niet kan mounten (32bits) en bij de 2k8 het volgende probleem

Kernel : WinRescue
Processor : 3
Root : /dev/sda1

___________________

Kernel : WinRescue
Processor : 7
Root : /dev/sda1

iemand enig idee ?