OVH Community, your new community space.

licentie cast control


freakt
14-10-09, 12:01
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Heb dat easystreaming zelf ook wel eens geinstalled, is wel aardig in elkaar gezet maar als je alleen shoutcast wil gaan doen kan het niet tegen castcontrol of iets dergelijks op.

Hier draait shoutcast trouwens met old-skool sh scripting voor automatische opstart enz, maar dat is eigenlijk niet meer van deze tijd )
Klopt zo'n panel heeft vermoedelijk nog meer opties, maar heb je dat nodig voor 1 grote stream te draaien? Hangt af wat je wilt doen...
Dit is trouwens ook één van de betere: http://www.centova.com/pages/cast/

Raymon
13-10-09, 22:51
Heb dat easystreaming zelf ook wel eens geinstalled, is wel aardig in elkaar gezet maar als je alleen shoutcast wil gaan doen kan het niet tegen castcontrol of iets dergelijks op.

Hier draait shoutcast trouwens met old-skool sh scripting voor automatische opstart enz, maar dat is eigenlijk niet meer van deze tijd )

alexweblog
13-10-09, 11:00
dank je wel voor zover freakt heb je nog even een persoonlijk mailtje gestuurd

freakt
13-10-09, 10:54
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Heb inmiddels contact met je gezocht
Check je panel :-)

alexweblog
13-10-09, 09:49
Heb inmiddels contact met je gezocht

patrickekkel
13-10-09, 09:29
@freakt

die streaming optie die ovh bied daar heb je 1 hele server voor nodig als ik het goed heb toch

zoja heb ik daar nog niet zo veel aan
momenteel is dat dit echter nog een hobby wat uit de hand geraakt is
ik heb die OS wel gezien wat er trouwens wel netjes uit ziet

Morphie
13-10-09, 09:27
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakt
Vraag even aan Morphie anders mijn contact gegevens(niet publiek) of geef even je NIC handle hier dan push ik snel een servertje naar je toe voor enkele daagjes...

Echter zal dit voor deze middag worden dan, maar dan kan je gerust daarmee gaan testen, ze hebben nog leuke 'klaar voor gebruik' OSen :-)
contact gegevens gegeven

freakt
13-10-09, 00:21
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Ben inderdaad wel erg benieuwd dan wat daarmee de mogelijkheden zijn ik heb alleen mijn eigen betaserver op dit moment voor een andere test in gebruik
Vraag even aan Morphie anders mijn contact gegevens(niet publiek) of geef even je NIC handle hier dan push ik snel een servertje naar je toe voor enkele daagjes...

Echter zal dit voor deze middag worden dan, maar dan kan je gerust daarmee gaan testen, ze hebben nog leuke 'klaar voor gebruik' OSen :-)

alexweblog
12-10-09, 23:11
Ben inderdaad wel erg benieuwd dan wat daarmee de mogelijkheden zijn ik heb alleen mijn eigen betaserver op dit moment voor een andere test in gebruik

freakt
12-10-09, 22:14
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Oke freakt ik snap wat je bedoeld maar ik weet niet wel stream ding je bedoeld.

Morphie misschien dat jij daar meer over kunt zeggen ?
Linux besturingssysteem
- Applicatie klaar voor gebruik
- - Besturingssysteem Easy Streaming (Gentoo)

EDIT: als je het wenst te testen, dan zeg je het maar, heb hier altijd wel een 5 tal spare servers staan.

alexweblog
12-10-09, 22:03
Oke freakt ik snap wat je bedoeld maar ik weet niet wel stream ding je bedoeld.

Morphie misschien dat jij daar meer over kunt zeggen ?

freakt
12-10-09, 21:13
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Ik ook wel maar zie hier anders geen opties ervoor staan.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrickekkel
mja waarom via een ander bedrijf als een ovh hier mischien ook wel aan kan verdienen
ik sponser liever ovh dan een ander bedrijf als ik eerlijk mag zijn
Wel, alles bij één bedrijf is niet slim. Later zal je dit mogelijk wel in beroepsleven tegen komen dat je niet te afhankelijk mag zijn van één partij... nu dat ter zijde.

OVH geeft niet zo'n licenties, echter wanneer dit massaal in vraag is, zullen ze dit wel doen. Echter vrees ik ervoor, ze hadden toch zo'n eigen stream systeem?

alexweblog
12-10-09, 14:09
Ik ook wel maar zie hier anders geen opties ervoor staan.

patrickekkel
12-10-09, 14:00
mja waarom via een ander bedrijf als een ovh hier mischien ook wel aan kan verdienen
ik sponser liever ovh dan een ander bedrijf als ik eerlijk mag zijn

alexweblog
12-10-09, 08:46
oke freakt bedankt voor de info ik zaal het vandaag eens allemaal op een rijtje zetten.

freakt
11-10-09, 15:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Freakt wil je hier eens wat bedrijven voor me neerzetten waar ik terrecht kan
Je zal bij verschillende streaming bedrijven http://www.streamhier.nl/ of http://www.dahhosting.nl/streaming.php wel mogelijk info kunnen winnen.

Ik zou zeggen vermeld even dat je licentie nodig hebt en wenst te betalen via overschrijving en de nodige extra kosten wenst te betalen. Zal je wat meer kosten dus, gewoon iemand zoeken die dat voor je wilt betalen kan ook.

Nergens hier een aanbieder dat dit via paypal of overschrijving wenst te doen? http://www.google.nl/search?hl=nl&so...t+control+lite
Aan een PayPal kan je ook een rekening koppelen.

alexweblog
11-10-09, 15:08
Freakt wil je hier eens wat bedrijven voor me neerzetten waar ik terrecht kan

freakt
11-10-09, 14:10
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrickekkel
is het geen mogelijkheid om via ovh ook een licentie te krijgen voor cast control

cast control is voor shoutcast
maar dan de mogelijkheid om ook je klanten ondemand te laten draaien

ik zelf ben gaan kijken maar ik loop er tegen aan
omdat ik geen creditcard heb

zijn er andere mensen die ook zo denken ??

graag hier uw reactie
Hoi,

je moet even zoeken naar cast-control resellers... ik kan je echter wel een bedrijf aanraden welke dit mogelijk zou doen maar dan met een meerprijs waarvan je niet blij wordt

Even creditcard aanvragen? Of als je niet oud genoeg bent, van een kennis of van de ouders?

patrickekkel
11-10-09, 12:31
is het geen mogelijkheid om via ovh ook een licentie te krijgen voor cast control

cast control is voor shoutcast
maar dan de mogelijkheid om ook je klanten ondemand te laten draaien

ik zelf ben gaan kijken maar ik loop er tegen aan
omdat ik geen creditcard heb

zijn er andere mensen die ook zo denken ??

graag hier uw reactie