OVH Community, your new community space.

OVH vertalingen - gemiste kans


alexweblog
12-10-09, 09:26
Kijk dit schept duidelijkheid morphie nu weten de gebruikers waar ze aan toe zijn Jullie zullen nu wel weer een heel karwei eraan hebben. Sterkte met het vertalen

freakt
12-10-09, 02:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
Om eens en voor altijd van de vertaal problemen af te zijn hebben we besloten om de huidige pagina als onvertaald te gaan beschouwen en helemaal opnieuw te beginnen met de vertaling. In eerste instantie wordt de site vertaald vervolgens gaan we met de scripts en mails aan de slag.

@betatester...... helaas mogen wij geen mensen uit het buitenland een server leveren dus een klant uit zweden kunnen wij geen server leveren.
Zoals ik reeds al eens zei, mooi dat dit opgenomen wordt in jullie task list. Zo heb je er gelijk controle over wat nog gedaan moet worden. En krijg je betere serverice naar de (potentieel) nieuwe en ook bestaande klanten.

Morphie
12-10-09, 00:46
Om eens en voor altijd van de vertaal problemen af te zijn hebben we besloten om de huidige pagina als onvertaald te gaan beschouwen en helemaal opnieuw te beginnen met de vertaling. In eerste instantie wordt de site vertaald vervolgens gaan we met de scripts en mails aan de slag.

@betatester...... helaas mogen wij geen mensen uit het buitenland een server leveren dus een klant uit zweden kunnen wij geen server leveren.

Typhoon-NL
11-10-09, 15:02
en ze hebben zo'n kakkerige stem enzo

Betatester123
11-10-09, 14:39
@Typhoon, dat klopt

Daarom moet het voor OVH ook niet zo moeilijk zijn om een vertaler in te huren
(maar je weet, Fransen zijn koppig)

Typhoon-NL
11-10-09, 12:28
maar god had in 1 week de aarde enzo geschaapt :P

patrickekkel
11-10-09, 10:48
maar ja jullie denken dat het vertalen heel makkelijk is
ik weet toevalig hoe het vertalen in zijn werk gaat
en ovh nederland komt tegen nog al wat probleempjes aan
maar geloof mij ze zijn er hard mee bezig
maar toch rome is toch ook niet in 1 dag gebouwd ?

alexweblog
10-10-09, 20:24
Oke maar ik denk dat als jij een beginnende vestiging bent dat je wel goed uitkijkt waar je je geld aan besteed. Natuurlijk is de site ook belangrijk qua vertalingen maar ik denk dat het steeds beter word. Vergeleken met het begint is de site 300% vooruit gegaan met de vertalingen.

Typhoon-NL
10-10-09, 19:13
ik zie sommige dingen in het frans, en die blijven in het frans
ook is de MOM ook deels in het frans

ik vind ook dat ze hun geld beter maar een keer kunnen uitbesteden aan een pro vertaler

alexweblog
10-10-09, 19:03
Nou ik log eigenlijk elke dag wel in op mijn manager maar moet zeggen at het ij mij nog niet opgevallen is. Ik ga zal er eens effe op letten.

Wesleyb14
10-10-09, 18:58
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar als ik aan het begin kijk toe ovh begon en zoals de website nu is er al een boel veranderd is. Ik denk dat we gewoon even af moeten wachten want de laatste tijd veranderd er ieder keer wel wat op de website qua vertalingen.
Daar heb je inderdaad gelijk in
Maar log eens wat vaker in op de managerv3 de ene keer is die frans en dan weer nederlands, dan weer frans & nederlands door elkaar.. Ik denk dat betatester dat bedoeld

alexweblog
10-10-09, 17:50
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar als ik aan het begin kijk toe ovh begon en zoals de website nu is er al een boel veranderd is. Ik denk dat we gewoon even af moeten wachten want de laatste tijd veranderd er ieder keer wel wat op de website qua vertalingen.

Wesleyb14
10-10-09, 16:05
Eindelijk iemand die het opvalt

Betatester123
10-10-09, 15:58
Hallo ovh (en forum bezoekers).

Ik heb een aantal mensen gewezen naar OVH, vanwege de uitstekende kwaliteit van de servers en de support.

Echter is een van deze mensen (woonachtig in zweden) afgehaakt tijdens de bestel procedure (order liep dus al), omdat hij zoveel spelfouten op de ovh site zag dat hij argwaan kreeg.
Ik kon hem niet van het tegendeel overtuigen. Vaak hebben scam sites inderdaad veel spelling fouten en argwaan is dan ook niet geheel onterecht.

OVH is misschien wel het grootste hosting bedrijf van Frankrijk, maar niet iedereen weet dit, zeker in het buitenland niet.

Ik raad jullie aan, geef nu gewoon 25,- per uur uit en huur een vertaler.
Het is maar een tip, maar nu missen jullie in ieder geval al 1 klant (en ik denk nog veel meer...)

Mvg,
BetaTester