OVH -> Public ventrilo -> Helpdesk?
Slotje geplaatst op uitdrukkelijk verzoek, normaal gebruik ik geen slotjes vanwege dat iemand anders mogelijk een thread gaat maken met een soortgelijke vraag.
okay
Bij deze dus
NIET MEER REAGEREN!!! HET ANTWOORD IS DUIDELIJK ofniet?
alexweblog
18-10-09, 10:10
daarom hier nog maar eens gevraagd :P
lol dat had ik al op de 1e pagina gevraagd nadat er 3x negatief was (als ik me goed herinner)
alexweblog
17-10-09, 22:07
Ja kunnen we doen
Morphie slotje?
Zullen we dan om een slotje vragen?
alexweblog
17-10-09, 15:49
volgens mij stond dat ook al op de eerste pagina
Blijft over dat het dus geen goed idee is.
Vandaar mijn reactie met de uitdrukking "...." ik dacht dat jij die wel zou snappen.
OVH is geen GSP, en de klanten zijn geen g4mez00rrzz dus lijkt dit mij volledig overbodig.
De meeste niet g4mez00rrzz hebben geen ventrilo, wel skype!

Oorspronkelijk geplaatst door
Raymon
Noem er eens 10 die serieus concurreren met OVH en die een teamspeak/ventrilo helpdesk hebben?
Ik kan je alvast een serieuze concurrent van OVH met Skype helpdesk noemen: Leaseweb.
Concurrenten...
Ik heb het voornamelijk over GSP's
zoals i3d // tgh // xch
Noem er eens 10 die serieus concurreren met OVH en die een teamspeak/ventrilo helpdesk hebben?
Ik kan je alvast een serieuze concurrent van OVH met Skype helpdesk noemen: Leaseweb.
Er zijn genoeg bedrijven die support geven via het beroemde (crappy) teamspeak2 programma... Zijn dat ook gamers
Onzin, we zijn toch geen g4mz0rz? Doe dan OVH official skype ipv ventrilo.
Okay, ik vind nu wel dat ze gelijk hebben.
Slotje erop dan maar?
Ik zou het niet doen eigenlijk... Als het niet door OVH ondersteund word lijkt me dat niet echt duidelijk tegenover de klanten. ook loop je tegen het probleem aan wat alexweblog al noemt
alexweblog
10-10-09, 03:37
Het voordeel van een forum is dat daar voor iedereen alles uitgelegd wordt. Op het moment dat dit via ventrilo zou gaan, moet het elke keer weer opnieuw uitgelegd worden, nadat iemand uitleg heeft gekregen via ventrilo wordt het niet meer op het forum vermeld waarschijnlijk.
als er maar duidelijk gemaakt wordt dat het support is die niet ondersteund is OVH
Mij ook, maar ligt 99% aan de reactie's van anderen
RichardWnl
09-10-09, 23:51
Lijkt me een goed plan, ik zeg DOEN!
Het gaat hier om de forum gebruikers
{Ik beheer een ventrilo license vandaar}

Oorspronkelijk geplaatst door
Wesleyb14
Zie title
Miss een goed idee om via voice programa's support te geven vanuit het forum?
Lijkt me beter dan dit forum omdat mensen dan 1 op 1 uitleg kunnen krijgen, zonder telkens op postings te wachten
Groet wesley
volgens mij heet dit gewoon telefoon. wij hebben geen duur nummer om te bellen als je een voip clientje hebt kun je zelfs vaak gratis bellen. Als wij een ventrillo servertje zouden gaan plaatsen voor problemen dan worden we constand gespammed door verkeerde lui en komen we niet meer aan werken toe.
Zie title
Miss een goed idee om via voice programa's support te geven vanuit het forum?
Lijkt me beter dan dit forum omdat mensen dan 1 op 1 uitleg kunnen krijgen, zonder telkens op postings te wachten
Groet wesley