OVH Community, your new community space.

Order?

patrickekkel
09-10-09, 01:34
ben blij voor je cooki3s
we hoopen dat je hier vaker zult zijn met vragen
en dan proberen wij je natuurlijk helpen

veel plezier met je OVH server

cooki3s
07-10-09, 08:44
Server is vandaag geleverd

cooki3s
05-10-09, 16:54
Heb even naar het support nummer gebeld. De server zou rap geleverd worden, deze mag dus dicht.

patrickekkel
05-10-09, 12:16
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooki3s
Goedemiddag,

Ik heb vrijdag een isgenoeg Q-1T besteld bij jullie. Spijtig genoeg kon ik deze slechts 's avonds bestellen. Al reeds van voor het weekend staat de order ( 6339079) voor de Q-1T op afgerond, en voor de setup en OS installatie op nog te doen. Enig idee of ik deze server vandaag nog zal kunnen gebruiken? Ik heb namelijk een vrije dag vandaag en het zou leuk zijn als ik de server nog voor vanavond kan instellen.

NIC is rh3779-ovh

Danku,

je krijgt een mail op het moment dat je server is opgeleverd
en de server wordt pas vrijgegeven als de betaling bij ovh binnen is

alexweblog
05-10-09, 12:04
Misschien anders gewoon support even mailen of bellen. Daar kunnen ze denk ik wel wat voor je betekenen.

cooki3s
05-10-09, 11:56
Goedemiddag,

Ik heb vrijdag een isgenoeg Q-1T besteld bij jullie. Spijtig genoeg kon ik deze slechts 's avonds bestellen. Al reeds van voor het weekend staat de order ( 6339079) voor de Q-1T op afgerond, en voor de setup en OS installatie op nog te doen. Enig idee of ik deze server vandaag nog zal kunnen gebruiken? Ik heb namelijk een vrije dag vandaag en het zou leuk zijn als ik de server nog voor vanavond kan instellen.

NIC is rh3779-ovh

Danku,