Vertaalfouten in het forum neerzetten werkt niet
Goedendag,
we zijn er momenteel druk mee bezig.
Wij verwachten uw nieuwe opmerkingen vanaf volgende week maandag.
Op deze manier , wordt er niet verschillende keren dezelfde fouten aangemeld en wij kunnen sneller alles aanpassen.
Alvast bedankt voor uw geduld.
Dus stuur niets meer in betrekking met de vertaalfouten.
Dank u wel voor uw hulp.
Mina
Ja, maar de staff heeft graag op een bepaalde manier de vertalingen in het topic staan.
Als hun deze manier prettig vinden, is het ook overzichtelijk hoor... anders willen hun het juist niet op die manier
Jesper het moet voor óns natuurlijk ook overzichtelijk zijn...
OVH Staff heeft al gezet hoe je je antwoord moet formuleren, zodat het voor hun overzichtelijk is.
Maar niet iedereen houd zich hier blijkbaar aan...
Een wiki-systeem is gemakkelijk op te zetten, en je kunt heel simpel vertalingen corrigeren en de wijzigingen bijhouden. Ook is de organisatie veel beter dan in een topic hier op het forum. Het zou dus ideaal zijn om een wiki te hebben met daarop een kopie van de tekst van bepaalde pagina's en mails.
Tjah op zich wel geinig natuurlijk om taalcorrecties in het forum neer te zetten. Maar ten eerste ben ik het niet met alle vertaalsuggesties naar zogenaamd "Correct Nederlands" eens: ook de Nederlanders willen hier nog wel eens wat taalfouten neerzetten, en het lijkt me niet dat het de bedoeling is om de ene taalfout met de ander te verwisselen.
En het is onoverzichtelijk, het lijkt me echt een rotwerk om al deze pagina's te gaan doorspitten om te zien of een vertalingssuggestie die ik graag wil doen, al eerder voorgesteld is. Beetje lastig dus.
OVH - kunnen jullie misschien een beter systeem neerzetten voor vertalingen? Ik wil namelijk erg graag helpen maar op deze manier duurt het gewoon te lang en bovendien is het te onoverzichtelijk. Misschien toch eens een bugtracker neerzetten of iets dergelijks. En misschien hebben andere forumbezoekers nog andere suggesties.
Groet,
Mark.