OVH Community, your new community space.

Bestellen als belg


Morphie
21-09-09, 15:06
Betalingen die gedaan worden via het dexia account kunnen enkel doot belgen gebruikt worden die aangesloten blijven bij OVH Frankrijk. Wij OVH nederland hebben geen inzage op deze rekening. Enkel als de betaling binnenkomt op de nederlandse rekening kunnen wij deze betaling accorderen. De mogelijkheid bestaat als de betaling gedaan wordt via het dexia account dat de frankrijk de betaling wijgert.

Wat wij dus dan ook aanraden voor de belgen die bij Filiaal nederland aangesloten zijn is de betaling te voldoen via of creditcard of via internationale betaling naar nederland. Probleem dat het laatste met zich meebrengt is dat de betaling wel drie dagen onderweg is.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geinformeerd.

Morphie

freakt
21-09-09, 09:39
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzaboer
Dus ik kan gewoon overschrijven naar de rekening nummer van dexia bank?
Internationale overschrijving... ja,

Pizzaboer
21-09-09, 01:58
Dus ik kan gewoon overschrijven naar de rekening nummer van dexia bank?

freakt
20-09-09, 23:58
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzaboer
Goeiedag.
Kan ik ook mijn bestelling als belg via ovh.nl doen? De tweede vraag is dan. Kan ik dan gewoon betalen via een belgische bank?

Alvast bedankt.
Dat klopt als belg kan je of bij ovh.nl of bij ovh.com kopen (let op in diensten zijn er verschillen!)

bv. kimsufi.com of kimsufi.nl

Betaling via visa, mastercard of overschrijving.

Pizzaboer
20-09-09, 23:20
Goeiedag.
Kan ik ook mijn bestelling als belg via ovh.nl doen? De tweede vraag is dan. Kan ik dan gewoon betalen via een belgische bank?

Alvast bedankt.