OVH Community, your new community space.

Lineage ][ Gameserver


patrickekkel
02-10-09, 19:13
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brian
Hallo allemaal !

Ik heb bij OVH een server gehuurt voor name mijn gameserver.
Ik host daar een MMORPG genaamt lineage 2 .(www.lineage2.com)
De manier hoe ik het host is volledig legaal omdat de software geschreven is in java/sql/xml/html en geen gelekte server files van Lineage 2 zelf.

Op dit moment ben ik zoek naar wat testers/spelers die mij een handje willen bijstaan !
Ook ben ik opzoek naar Web designers, java, sql progameurs.

als je nog in contact wil komen met een sql programeur

stuur mij dan een prive bericht ik er voor zorgen dat je een goede krijgt
ik gebruik hem zelf ook en ben zeer tevreden met deze jongen

alexweblog
02-10-09, 19:04
Graag wil ik weten of er nog testers nodig zijn. Zo ja laat het even weten dan zal ik het ook eens effe downloaden.

freakt
22-09-09, 19:44
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linkforsoad
Je hoeft toch geen ISP te zijn voor een lekkere verbinding :P?
Morphie doelt op een leased line vermoedelijk. Een consument ADSL/kabel internet abonnementje kan je niet vergelijken met een goede verbinding die zijn kwalitatief maar mager.

Linkforsoad
22-09-09, 18:43
Je hoeft toch geen ISP te zijn voor een lekkere verbinding :P?

Morphie
18-09-09, 17:57
raymond helaas zijn we geen ISP anders hadden we wel wat meer bandbreedte. Maar bij mijn ouders waar ik dus het weekend zit is heb ik glasvezel(100/100) dus lekker

Brian
18-09-09, 17:53
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Brian, helaas heb ik het om te testen te druk, en ben sowiezo geen gamer, eerder schietschijf Maar het is een leuk initiatief, veel succes!
Heh jammer
Schietschijf zoals?

Raymon
18-09-09, 17:51
Brian, helaas heb ik het om te testen te druk, en ben sowiezo geen gamer, eerder schietschijf Maar het is een leuk initiatief, veel succes!

Brian
18-09-09, 17:36
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
LOL! Wel een europees vele gigabits netwerk, maar op kantoor heeft ovh een 2mbit lijntje?
Ik denk dat OVH voornamelijk thuis wekren is.
Iedergeval die indruk kreeg ik :P

Maar.
Kom je ook even testen?^^

Raymon
18-09-09, 17:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
lol ik dacht download ik wel even op het werk, maarja dat 4.5 gb is toch iets te veel om over een 2Mbit lijntje te duwen.
LOL! Wel een europees vele gigabits netwerk, maar op kantoor heeft ovh een 2mbit lijntje?

Brian
18-09-09, 12:20
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
ben in het weekend bij mijn ouders (100/100 mbit daar) trek hier de install wel even binnen. dan is het binnen 12 minuten klaar
Oh leuk
We zijn bijna klaar.
www.titsl2.net

Morphie
18-09-09, 11:57
ben in het weekend bij mijn ouders (100/100 mbit daar) trek hier de install wel even binnen. dan is het binnen 12 minuten klaar

Brian
16-09-09, 12:31
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
lol ik dacht download ik wel even op het werk, maarja dat 4.5 gb is toch iets te veel om over een 2Mbit lijntje te duwen.
Het is indd een aardige download.
Maar zeker de moeite waard.
Als je zou willen kijken dat geef ik je wel de instellingen door.
Helaaas heb ik nog geen patch klaar en moet je je host file in windows aanpassen.
Een Ip kan ik je dan wel even toezenden of je zou even op me IRC moeten komen vanavond.

freakt
16-09-09, 12:31
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
lol ik dacht download ik wel even op het werk, maarja dat 4.5 gb is toch iets te veel om over een 2Mbit lijntje te duwen.
Tip: http://www.chtix.eu/transit_ip.xml

Morphie
16-09-09, 12:16
lol ik dacht download ik wel even op het werk, maarja dat 4.5 gb is toch iets te veel om over een 2Mbit lijntje te duwen.

Brian
15-09-09, 10:59
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexweblog
Oke wat moet je tester allemaal precies doen.

Groet,
Alex
De funtie van een beta tester:

De beta tester maakt een toon en en levelt deze tot level 85.
De beta tester schrijft per level 20,40,52,61,76 op hoeveel Adena/Coins of Luck hij heeft.
De beta tester test al zijn skills op zijn toon wanneer er 1 niet werkt report dit aan Titsl2 Team.
De beta tester maakt een clan[ (mogelijk met vrienden) en kijkt of alle onderdelen werken (inc clan skills)
De beta tester houd zich bezig met player vs player gevechten om te zien of het gebalanceerd is.
De beta tester kijkt of hij lag tijdens bepaalde handelingen tegen komt op de server.

Uiteraard helpen wij de beta testers een handje met buffs / enchants op wapen en armors.
Na de beta zal de server een player database wipe krijgen.
Wensen de beta testers door te spelen krijgen deze een leuke ingame reward.

alexweblog
15-09-09, 08:55
Oke wat moet je tester allemaal precies doen.

Groet,
Alex

Brian
14-09-09, 15:28
Hallo allemaal !

Ik heb bij OVH een server gehuurt voor name mijn gameserver.
Ik host daar een MMORPG genaamt lineage 2 .(www.lineage2.com)
De manier hoe ik het host is volledig legaal omdat de software geschreven is in java/sql/xml/html en geen gelekte server files van Lineage 2 zelf.

Op dit moment ben ik zoek naar wat testers/spelers die mij een handje willen bijstaan !
Ook ben ik opzoek naar Web designers, java, sql progameurs.