OVH Community, your new community space.

Foute hardware :S

Wesleyb14
14-09-09, 03:33
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pentium_II

Dit is een Pentium 2 he? Dualcore is iets anders.

Doe dit eens op de commandline en post daar de output van:

Code:
cat /proc/cpuinfo
Ik vraag me overigens af hoe serieus je met je beta server bezig bent geweest als je dat nu pas merkt hoor :-\

1. Ik weet hoe die oude socket zooi eruit ziet! heb nog dozen vol van die rommel op zolder

2. Ik ben er niet echt mee bezig geweest aleen met het testen van windows (ben linux gebruiker ^^)

Wesleyb14
14-09-09, 03:31
naar verder onderzoek te hebben gedaan blijkt het een Intel pentium 4 HT @ 2.40ghz te zijn, heb windows geinstalled met cpu-z hij geeft tevens aan een 2e cpu te hebben bedankt voor alle reactie's

Adveen
13-09-09, 23:52
Wat is eigenlijk het probleem van die server ?

freakt
12-09-09, 21:51
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon

Code:
cat /proc/cpuinfo
Ik vraag me overigens af hoe serieus je met je beta server bezig bent geweest als je dat nu pas merkt hoor :-\
denk dat hij eens grep "model name" /proc/cpuinfo moet doen want bij mijn wete heeft OVH dat toch niet meer hangen voor kimsufi's hoor. Dit zijn geheel andere sockets.

Ik heb ooit eens een model zien verschijnen welke een Pentium 3Ghz 2 Dualcore is of toch iets dergelijks in de naam en vond dit model zelfs niet terug. Dus vermoedelijk is het zo iets en zal hij even een /proc/cpuinfo moeten bekijken

Raymon
12-09-09, 21:41

Code:
cat /proc/cpuinfo

freakt
12-09-09, 17:23
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nyan
de beta servers zijn gemaakt van hardware die ze zegmaar over hadden, dus je hebt geluk met een pentium x2
Nee hoor zit wat 'complexer' vermoed ik. Hangt af wat er van CPU's leverbaar is. Zo is een celeron lastiger leverbaar en kan dit door een sterkere celeron vervangen worden of zelfs een dual core. Hopen dat je nooit problemen met de CPU hebt want anders kan het zijn dat ze terug een celeron er in prikken (welke dus in je contract staat)

nyan
12-09-09, 16:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyb14
Het gaat idd om de beta server ks368585.kimsufi.com
de beta servers zijn gemaakt van hardware die ze zegmaar over hadden, dus je hebt geluk met een pentium x2

Wesleyb14
12-09-09, 15:42
Het gaat idd om de beta server ks368585.kimsufi.com

Morphie
12-09-09, 15:20
hmmmmm iets meer details zou ik graag hebben. Wat heb je besteld bevoorbeeld. Als het om de beta server gaat...... dan heb je mazzel

Wesleyb14
12-09-09, 13:07
Ik kom er zojuist achter dat ik een pentium 2 cpu heb

Kan de support hier iets aan doen of hoe moet ik dit laten regelen?