[HELP] Plesk linux --> PHP_PSAKEY.DLL???

Oorspronkelijk geplaatst door
Morphie
...en ik kreeg toen ook mijn betrekking bij OVH vandaar.
En voor mensen die zich geroepen voelen OVH heeft nog betrekkingen
http://www.ovh.com/jobs/nl.xml
nee ik had zelf een stuk of 20 css servers draaien voor diverse clans. hiermee bekostigde ik gewoon de servers die ik bij OVH hostte.
Ging geweldig maar ik had er gewoon niet meer zo'n zin in, en ik kreeg toen ook mijn betrekking bij OVH vandaar.
Interesting... Kom jij toevallig van 1 van de langer draaiende gamehosts die de laatste tijd over de kop is gegaan Morphie?
Wesley,
Ik heb veel cstrike servers gedraaid, en de enige dll-file die ik tegenkom in een standaard installatie is server.dll te vinden in cstrike/bin in deze directory staat ook een file die server_i486.so deze wordt gebruikt door linux. de server.dll door windows. Wat mij betreft zou je het ook nog over COD kunnen gaan hebben. mogelijk worden hier wel dll's gebruikt, ik heb er niet al te veel ervaring mee. Maar dat spel is niet ontworpen voor linux. Sterker nog daar is officieel geen ondersteuning voor linux.
Maar alle dll-files die in een CSS server draaiend op linux staan worden NIET gebruikt. Waarom anders dat als je een plugin wilt installeren dat je een duidelijke vraag gesteld wordt of je een windows server draaid of een linux server. Als je een windows server selecteert krijg je een .dll file en als je een linux server installeert krijg je een .so file.
Ik weet helaas iets te veel van CSS servers ik heb daar al jaren mee gestoeid en ook profesioneel verhuurd.
Met vriendelijke groet,
Morphie
Welke linux versie draai je ?
Ga eens voor de lol counterstrike source oid installen dan zal je zien dat er duidelijk DLL FILES worden geladen
patrickekkel
12-09-09, 15:53

Wesleyb14
Wat snap jij niet aan het woord DLL ????? indien ik een DLL bedoel dan zoek ik dus geen SO file......
Maar bedankt voor je info ^^ (niet bruikbaar)
jij zegt dat je plesk draait op een linux bak
linux werkt met .so bestanden en niet met DLL en dat is wat ik jou probeerde uit te leggen en niet alleen ik maar ik denk meerdere linux gebruikers onder ons
ik heb ff voor je op google gekken maar het bestand wat jij zoekt is daadwerkelijk voor windows
zie deze link
http://processlist.com/info/php_psakey.html

patrickekkel
nou wesleyb14 dll is toch echt een windows file ik zou als ik jou was maar echt opzoek gaan naar de .so file
Wat snap jij niet aan het woord DLL ????? indien ik een DLL bedoel dan zoek ik dus geen SO file......
Maar bedankt voor je info ^^ (niet bruikbaar)
patrickekkel
11-09-09, 10:15

Wesleyb14
counterstrike source gebruikt ook dll files in linux hoor morphie :P
Maar anyway ik ken hem nergens vinden :S
nou wesleyb14 dll is toch echt een windows file ik zou als ik jou was maar echt opzoek gaan naar de .so file
counterstrike source gebruikt ook dll files in linux hoor morphie :P
Maar anyway ik ken hem nergens vinden :S

Morphie
DLL in linux lijkt me toch echt een windhoos probleempje
Indien linux:
Of in de php.ini zijn windows modules(.dll) proberen geladen te worden door een foute installatie.
DLL in linux lijkt me toch echt een windhoos probleempje
weet iemand waar het bestand staat?