OVH Community, your new community space.

OVH monitoring service


Raymon
01-09-09, 23:33
SSH keys eruit droppen en alle monitoring in je manager disablen, dat zou moeten werken

Wiggly
01-09-09, 18:46
Dan haal je die monitoring eruit is gewoon op google te vinden hoe

Sphinx
26-08-09, 12:26
Er is niets fout mee, want het komt gelukkig niet regelmatig voor. 80+ dagen zonder dit gezeik, en nu opeens weer.. 't kan zijn dat OVH in mijn firewall kwam.
Dat uitzetten heeft geen zin.

nyan
26-08-09, 12:11
hmm ik denk dat er iets mis is met jouw box als je regelmatig die berichten krijgt, als mijn server helemaal overladen wordt blijft hij wel gewoon reageren op pings.

Je kan het uitzetten bij; status van de server; monitoring maar ik weet niet of hij dan ook ophoudt met pingen

Sphinx
26-08-09, 09:52
Als er 1 ding is wat me (nog)niet aanmoedigd om mijn gratis dedi totnutoe te verlengen is dat die OVH monitoring nog steeds aanstaat. Dat wilt dus zeggen, draait mijn doos niet volgens OVH, dan rebooten we hem maar. Ik draai een IRC server op de server, en daarbij is uptime een must. Gelukkig draai ik nog geen productie met de server, enkel development. Ik zou graag zijn dat er een optie komt waarbij je dit ook uit kan schakelen. Er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dit probleem ook hebben.