OVH Community, your new community space.

Server Interventie? Wat te doen..


Morphie
17-08-09, 10:24
Inderdaad, als er rechtstreeks een ticket aangemaakt wordt en met de mensen van technische dienst gesproken wordt raden we aan om in het engels te communiceren. Nederlands verstaan en schrijven ze niet, als er gecommuniceerd wordt in het nederlands dan gaat je probleem door een vertaler heen en daar het ooit best lachwekkend uit.

Je kunt altijd met de Support (ons dus) in het nederlands communiceren wij zijn dan ook op de hoogte van je ticket en kunnen dan ook je ticket in de gaten houden.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven.

Mvg,

Morphie

nyan
14-08-09, 23:31
het ziet er naar uit dat er iets hardwaredelijk mis is met je server
ovh zet je server dan in een interventie en dan moet je gewoon wachten tot ze de ticket updaten dat de interventie klaar is(kan je zien bij manager -> support -> incident declareren)... volgens mij stellen ze het niet op prijs als je tijdens een interventie hem opnieuw opstart:/

Je kan ook reageren op het ticket voor een status, engels of frans verstaan ze wel

Cpt.S
14-08-09, 20:58
Hallo,

Ik merkte op dat mijn server niet meer bereikbaar was, dus ik kijk bij mijn E-mail en zie een bericht staan van een uur geleden over een interventie.
Staat een ticket nummer bij dus ik kijken:
"Ons monitorsysteem heeft een defect op uw server blabla.kimsufi.com gedetecteerd."
Met daarna het bericht dat er technici naar gaan kijken en een stukje log van een ping naar mijn server die host unreachable returned en 100% packet loss heeft.

Vervolgens hebben ze dus via netboot een network OS gestart en mij de inloggegevens gezonden.
Ik heb dus via netboot weer de HD ingesteld en de server geboot maar nu krijg ik direct WEER een interventie en loopt gewoon de network rescue mode weer..

Wat moet ik hier nu mee?