OVH Community, your new community space.

Bandbreed limiet


MWeulink
05-04-09, 19:07
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andrei89
Als ik de standard series heb ,heb ik dus unlimited

En stel voor dat ik niet de standaard heb? HOe is de limiet? Per maan 2 TB of per jaar 2 TB?

groeten

die 2TB data limiet is per maand.

Andrei89
05-04-09, 18:44
Als ik de standard series heb ,heb ik dus unlimited

En stel voor dat ik niet de standaard heb? HOe is de limiet? Per maan 2 TB of per jaar 2 TB?

groeten

djtm
04-04-09, 21:37
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oles@ovh.net
djtm a écrit:

je hebt gekozen biedt de grenzen. waarom?
Het is gelukt, bedankt

Arie
04-04-09, 14:09
Je kunt je optie nog wijzigen, ga onder Dedicated servers naar Diensten, klik vervolgens op Uw bandbreedte beheren, klik op de grijze knop en je kunt kiezen voor bijvoorbeeld de standard series.

oles@ovh.net
04-04-09, 14:06
djtm a écrit:

je hebt gekozen biedt de grenzen. waarom?

djtm
03-04-09, 12:40
Ik bedoel inderdaad het DataVerkeer. Volgensmij kon je ook kiezen voor unliimited, kunnen jullie mijn server daarnaartoe zetten?

ricky
03-04-09, 11:02
Zou u misschien uw maandelijkse dataverkeer bedoelen, die is inderdaad 2Tb. Om de status van uw quota na te gaan kunt u inloggen op in de manager op de onderstaande link:
https://www.ovh.nl/managerv3/. Eenmaal ingelogd gaat u naar de sectie Hosting om uw resterende quota in te zien.
Bij een overschrijding van uw maandelijkse 2Tb quota wordt het dataverkeer 1Mbps.

djtm
03-04-09, 09:16
Helaas heb ik net ontdekt dat ik een brandbreed limiet heb op mijn dedicated server van 2Tb. Toch ben ik bang dat ik hier overheen zal gaan i.v.m. mirroren van wat spullen. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Kunnen jullie dit limiet misschien verhogen/weghalen?

Mijn server is ks33112.kimsufi.com

Als er verder nog vragen zijn hoor ik ze wel

Met vriendelijke groet
DjTm