OVH Community, your new community space.

Torrenten op OVH servers

Linkforsoad
22-09-09, 17:40
Ha Patrick,

Het bericht wat hier speelt komt uit begin Augustus, en het probleem is, zoals te zien, al opgelost. Veel zin heeft het eigenlijk niet om te posten dus. Maar ondanks dat:

Ik zeg natuurlijk niet dat ik ook echt die Linux images wil seeden. Iets legaals... De ruimte? Ach. Kan het ook zo verwijderen hè ;-)

patrickekkel
22-09-09, 06:58
zolang het open source is mag je hem als torrent neer zetten
maar ja is dat niet zonder van je ruimte want open source is namelijk gewoon free te downloaden @ de website die de open source aanbiedt

Linkforsoad
09-08-09, 11:52
Ok heren. Dank voor het antwoord! De verwarring kwam door de berichten op dit forum ;-)

DoubleD
09-08-09, 11:06
Inderdaad, je mag gewoon alles doen met je server, zolang het legaal is. Dus legale torrents mag je gewoon seeden.

l4mer
09-08-09, 06:50
Volgens mij staat er nergens in de voorwaarden dat het gebruik van het torrent protocool verboden is, ik zie dus geen reden voor verwarring.

Linkforsoad
08-08-09, 20:21
Ha Mensen,

Ik zie hier een aantal discussies over torrenten op OVH servers. Ik snap er even niets meer van. Mag ik nou een LEGALE torrent gaan torrenten (Linux ISO en dergelijke), of is het overal: NEE. Dat illegale torrents niet kunnen snap ik en doe ik ook niet, maar als ik nou zeg ach, doe eens gek, ga een kleine Linux distro torrenten, kan dat dan?

Gr, simon