OVH Community, your new community space.

OVH, voor wat hoort wat?


mvegetto
02-07-09, 13:47
Zoals Vipeax zegt, zeker complimenten voor OVH, als je OVH vergelijkt met 2 jaar geleden dan is OVH ontzettend vooruit gegaan, zeer goed!

Respect!

Vipeax
02-07-09, 05:55
(De verwarrende titel is er puur om de aandacht een beetje te trekken naar punten die ook belangrijk zijn )

Tijdens de beta test periode zijn er (voor de gebruikers die veel van de dienst gebruik maken (paneel, domeinnamen etc)) een aardig groot aantal dingen veranderd bij OVH, maar er worden zelden complimentjes gemaakt (sterker nog, men klaagt erop los bij een gratis service die de meesten niet eens verdienen (gedrag, kennis (meeste kennen niet eens linux dus er zullen behoorlijk wat servers ongebruikt zijn en er gaan er ook aardig wat op forums rond voor geld, een gratis service aan iemand anders verkopen... zucht).

Na een aardige tijd Linux gebruikt te hebben, heb ik zojuist eens gebruik gemaakt van de automatische Windows installatie met je eigen SPLA licentie (de automatische licentie check bestond een tijdje terug nog niet) en ik moet zeggen dat het uitstekend functioneert. Het duurde maar een kleine 21 minuten om een werkende Windows server te hebben (incl. het formatteren van een Linux installatie). Wat een erg snelle tijd is, zeker gezien je (net als bij de Linux installaties, maar hierbij heb je een licentie nodig) geen hulp van 3e nodig hebt.

Om een saai verhaal een beetje samen te vatten:
Ik ben erg blij met de veranderingen die OVH heeft gedaan de laatste maanden en hierbij dan ook mijn complimenten.