OVH Community, your new community space.

Kliene ruimte missen ?

Praetorian
08-07-09, 09:52
"giev pix nao!" zoiets dus

Raymon
07-07-09, 19:37
Typefouten zijn hip, als ze consistent zijn dus.

*Bedenkt een typefout voor zichzelf*

Praetorian
03-07-09, 09:48
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djtm
Ben ik nou de enige die het opvalt dat hij altijd klien in plaats van klein zegt? :P
Ik had het al vermeld en gevraagd wat de reden was. Volgens hem was het een tikfoutje.... wat natuurlijk terug hoort te komen telkens, anders is het niet hip!

Betatester123
01-07-09, 23:38
=) Inderdaad ja

djtm
01-07-09, 19:43
Ben ik nou de enige die het opvalt dat hij altijd klien in plaats van klein zegt? :P

Praetorian
01-07-09, 11:52
Misschien dat je eens moet gaan kijken naar hosting bedrijven. Ovh biedt zoiets ook al aan! Meer daarover kun je hier lezen.

Het vragen van een server aan onbekenden hier (eventueel tegen betaling) kan vast niet op tegen hosting bedrijven en hun service.

jackj
30-06-09, 22:31
Wat als ik een een klien server wil hosten ? is een RPS handig ?

jackj
30-06-09, 18:39
jah dat is waar.
daarom zeg ik je mag/kan alle bestanden scanen en doen wat je ermee wilt als je het niet vertrouwd

Raymon
30-06-09, 15:50
Ik denk niet dat iemand zo gek is om een gameserver voor een onbekend iemand van het forum op zijn servertje te gaan hosten, maar je kan afwachten en zien of er iemand reageert...

jackj
30-06-09, 13:19
ik maakte een typ fout , ik wil een simpel server voor niet zo veel gamers min 8 tot Max 12
en of minder als de dedi server 8 spellers niet houd doe ik kliener als hij het haalt en dan wil ik het wel voor 8 spellers

ik wil gewoon dat ik met vrienden & kennissen kan spellen en niet dat er altijd een van ons moet hosten

Praetorian
30-06-09, 10:30
Ik reageer vrij normaal en vraag me af of hij een tikfout maakt of dat hij totaal iets anders bedoelt.

Wesleyb14
29-06-09, 20:05
@ Praetorian
Kan jij ook een normaal reageren ipv van die domme opmerkingen......

Raymon
29-06-09, 16:24
Dus je wil een gameserver gaan hosten op iemand anders zijn dedi hier? Dan is het ineens niet zo klein meer.. want de gameserver hoeft dan niet groot te zijn, die kan wel behoorlijk CPU slurpen, zeker van het 1.2ghz celeron cpu'tje van de beta servers

Praetorian
29-06-09, 13:55
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackj
zou iemand mij een kliene ruimte op zijn dedicated server kunnen geven/lennen ?
die hij/zij over heeft op tijdelijk niet gebruikt ?

maakt mij niet veel uit hoe veel 50/250 mb + zou uitstekkend zijn
ik geef de bestand door via msn of iets anders zo dat u ze kan scannen en alles me doen om te laten zien dat ze vielig zijn enig dat ik wil is dat ik admin ben van de gehostde bestand

;;ik wil zeg maar klien ruimte waar ik een kliene server kan hosten voor een game
Wat is klien? Engelse woord voor schoon of bedoel je gewoon 'klein' ?

Wesleyb14
29-06-09, 12:34
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Ga je er weer geld voor vragen Wesley?
Op welke vage onzin baseer jij dit en aangezien ik directadmin license VERKOOP lijkt me nogal normaal he omdat die dingen ook niet gratis zijn.....

Praetorian
29-06-09, 12:26
Misschien handig zoiets meteen te vermelden in je openingspost? Eventueel ook nog wat voor server met welk spel...?

jackj
29-06-09, 12:18
Jah ik wil zeg maar klien ruimte waar ik een kliene server kan hosten voor een game

Praetorian
29-06-09, 11:50
Ga je er weer geld voor vragen Wesley?

Wesleyb14
29-06-09, 04:13
ooh wij kunnen wel 500mb tot 1gb missen, add me maar op msn: wesley_brameyer[@]hotmail.com

nyan
28-06-09, 23:08
dit is wel een hele vage aanvraag:/
google gewoon naar free hosting, of als je echt zelf root access wil om mee rond te spelen, koop een vps voor 5 euro per maand ofzo<_<

Betatester123
28-06-09, 20:26
Waarom wil je dit?
File hosting kan overal gratis, google maar eens

jackj
28-06-09, 17:10
zou iemand mij een kliene ruimte op zijn dedicated server kunnen geven/lennen ?
die hij/zij over heeft op tijdelijk niet gebruikt ?

maakt mij niet veel uit hoe veel 50/250 mb + zou uitstekkend zijn
ik geef de bestand door via msn of iets anders zo dat u ze kan scannen en alles me doen om te laten zien dat ze vielig zijn enig dat ik wil is dat ik admin ben van de gehostde bestand

;;ik wil zeg maar klien ruimte waar ik een kliene server kan hosten voor een game