OVH Community, your new community space.

Tsjechisch filiaal: ovh.cz


KooolaNL
27-06-09, 20:46
:O mischien komt dat later wie weet

ik had lang geleden bij de beta server iemand aan de lijn en ik had het idee dat die maar net nederlands geleerd had

hij sprak het wel goed maar zij iets vreeemds

hij zij iets van laat u muis rusten toen ik met hem in gesprek was hulp aan het vragen over hostname wel weird

Betatester123
25-06-09, 17:33
Ik vind echt dat OVH misschien eens 1000 euro minder aan die naaktloperij reklame moet uitgeven, en een professionele vertaler inhuren.
'T is maar hoe je de prioriteiten stelt....

spons
25-06-09, 17:20
Vooral op de voorpagina.... eerste indruk meteen bagger. Nee, dat trekt klanten. Of kunnen de Nederlandse medewerkers de plaatjes niet aanpassen? Die spelfout in "meer weten" staat er nu echt al tijden op.

Betatester123
25-06-09, 16:45
Nee dat niet nee.
Vroeg me alleen af ofdat OVH nu wel een professionele vertaler had ingehuurd.
Je moet toegeven, de nederlandse versie van OVH met al zijn spellingsfouten en vage zinnen staat niet echt professioneel.

l4mer
24-06-09, 23:31
Kan jij beter naar het Tsjechs vertalen dan?

Nog maar een paar landen OVH..

Betatester123
24-06-09, 21:56
Eeehm, is die site ook met altavista vertaald? xD

oles@ovh.net
24-06-09, 14:36
Goedendag,

Het achste filiaal van OVH is een feit, het gaat om de vestiging in Tsjechie:

www.ovh.cz.

Wij bieden voortaan diensten aan residenten van Tsjechie, met contracten volgens de locale normen, hetzelfde geldt voor betalingen en uiteraad de support in het Tsjechisch door Tschechen die in Roubaix Valley hun training hebben gevolgd.

De hosting vindt nog steeds plaats in onze datacenter in Roubaix Valley. Met ons netwerk van 10G (Roubaix/Frankfurt/Praag met zoals Lille/Marseille 16ms) kunnen we begruik maken van NIX (capaciteit van 10GB) want we hebben reeds het akkoord van alle locale providers.

Kortom, OVH is voortaan aanwezig in Tsjechie.


Met vriendelijke groet,
Octave.