OVH Community, your new community space.

OVH video bewaking -gratis


KooolaNL
04-07-09, 21:23
laptop opniew moeten instaleren heb nu win7 7229 en krijg nor de onboard webcam nor logitech webcam werkent :S

kan niet meer het programma gebruiken

Wesleyb14
01-07-09, 10:24
@ raymon

Volgens mij was mijn replay precies hetzelfde enkel in andere woorden, volgens mij moet je zelf ook maar eens *zucht* terug gaan lezen. En als je het dan niet begrijpt dat is dan jou probleem.

PS: als je mij op mijn nummer wilt zetten neem dan ff persoonlijk contact op dan zal ik je even haarfijn uitleggen hoe ik over jou denk, dan bespaar ik ovh het verwijderen van die topic en een ban op het forum


@ de rest

Ik hoop wel dat ovh dat ding op 2 seconden ofzo kan zetten want als er een auto voorbij komt is het net een Race wagen

Raymon
30-06-09, 18:24
Goed, back on topic Ik denk niet dat OVH beeldjes 1 seconde gaat laten staan, waarom niet? Je hebt eigenlijk dezelfde inhoud, alleen dan over een langere video uitgerekt.. wat weer meer opslag ruimte zou kosten.

Een goed idee zou zijn om een optie heb hebben om het idd "slowmotion" af te kunnen spelen, zodat 1 beeldje ook 1 seconde duurt.

Betatester123
30-06-09, 16:52
Lekker aardig xD

Raymon
30-06-09, 15:51
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betatester123
Raymon, ben je een beetje geirriteerd? (dat haal ik uit je laatste paar posts).
Mwah, ik ben gewoon door wat dingetjes die voorgevallen zijn met mister Wesley hem flink op zn nummer aan het zetten.. en dat laat ik merken door te zeggen dat zijn posts vaak nergens over gaan Misschien dringt het ooit eens door dan. Is puur tegen Wesley gericht overigens, niet tegen de rest

KooolaNL
29-06-09, 19:27
@raymond wij wisten dat al weet er gebeurde xD

was gwn een tip voor ovh

Betatester123
29-06-09, 17:21
Raymon, ben je een beetje geirriteerd? (dat haal ik uit je laatste paar posts).
Natuurlijk kunnen ze hem langzamer zetten, dus dat is gewoon een slimme opmerking!
(tip voor OVH)

Als je namelijk even nadenkt kunnen ze best elke image 2x erin doen. Dan heb je nog steeds 30fps, maar telkens 2 dezelfde frames achter elkaar. (dus gaat langzamer, schokt wel iets dan)

Of dat ze een stop-motion optie inbouwen. (je gaat ruwweg naar het gedeelte waar je heent wilt, en dan kan je frame voor frame kijken)

Raymon
29-06-09, 16:32
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wesleyb14
lijkt me beter dat ze dan ding wat langzamer zetten
Tsja, wat zal ik er weer eens op zeggen... als je de rest van het topic een beetje door had gelezen was je tegen gekomen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Betatester123
Feedback.
Je kunt elke seconde een jpg uploaden naar je video server. Elk uur maakt ovh daar dan een video van. Speciale ovh software wordt meegeleverd om je webcam elke sec een afbeelding te laten versturen.
Hij neemt dus elke seconde een jpg'tje en plakt die allemaal achter elkaar. Normale video gaat met 30 frames per seconde, dit is er 1 en die zijn mega snel achter elkaar geplakt zonder de echte pauze van 1 seconde, logisch hea?

Wesleyb14
29-06-09, 11:32
het is wel een leipe uitvinding, maar mocht je dit als bewaking willen gerbuiken nou dan wens ik je een succes met het vinden van de dader

KooolaNL
29-06-09, 09:14
Tsja ikheb die optie nog niet gezien

mischien haal je het uur niet als je 4-5 seconden pakt ofzo

nu gebruikt het programmatje 300+kb/sec upload om elke seconde die foto te uploaden

Wesleyb14
29-06-09, 07:34
lijkt me beter dat ze dan ding wat langzamer zetten

KooolaNL
29-06-09, 04:57
van de kwaliteit heb ik een video gemaakt


hierzo http://www.youtube.com/watch?v=5uodgfM9oQY

KooolaNL
28-06-09, 02:35
wow de hele avond heeft ie opgenomen en het ziet er nog goed uit ook

KooolaNL
27-06-09, 18:56
op me laptop met windows 7 net het programma geinstaleerd en het programma lijkt wel gebroken frans te zijn O.o

alle opties enzo zijn in het frans en dit kan ik niet lezen :S


ik denk dat hij nu foto's aan het maken is xD heb het laptopje onder mijn stoel geleg onder in de woonkamer met de webcam naar buiten :P

ben beniewt of er morgen wat te zien is


ook zou het ruig zijn als je het wachtwoord zou kunnen veranderen en het programma mischien in nederlands kan fzo


zover ben ik best wel beniewt

Betatester123
27-06-09, 10:42
Feedback.
Installatie loopt soepel en snel.
Je krijgt een account op een speciale OVH video surveillance site.
Als je daar inlogd zie je een grote flash player.
Je kunt elke seconde een jpg uploaden naar je video server. Elk uur maakt ovh daar dan een video van. Speciale ovh software wordt meegeleverd om je webcam elke sec een afbeelding te laten versturen.

Niet veel instellingen online. Alleen een grote flash player.

Betatester123
27-06-09, 10:18
Keep us up to date =)
Ben wel benieuwd hoe het werkt =)

Edit: heb het nu zelf ook aagevraagd.
Procedure voor aanvragen is hetzelfde als bij betatesten =)
Ziet er allemaal netjes uit

KooolaNL
27-06-09, 01:41
inderdaad de taal zou beter kunnen maar weer een top actie eerst de beta server en nu dit

als de beta afgelopen is blijf ik zeker de server gebruiken betaald


ga dit nu ook eens testen


hoop dat het net zo soepel gaat als de beta server echt toppie




ben beniewd hoe het word geregeld naardat de bestelling is verwerkt erg beniewt


heb me *ingeschreven* om ongeveer 2 uur s'nachts

Betatester123
24-06-09, 20:55
Jup, OVH moet eens een paar professionele vertalers inhuren.

Geen idee eigenlijk hoelang deze dienst van OVH al bestaat, maar ik kende em nog niet :-)

Raymon
23-06-09, 22:57
Die spelling op die pagina's weer, om te janken Maar leuke spot!

Betatester123
23-06-09, 20:18
Ey mensen. Ik kwam dit tegen op de OVH site.
Het is een (nu nog) gratis dienst van OVH waarbij je een webcam of camera thuis aansluit op je computer. Het beeld wordt dan opgeslagen op de OVH server, zodat je deze later terug kunt kijken (vanaf overal)...

Je kunt het nu 12 maanden gratis testen:
http://www.ovh.nl/producten/test_video_bewaking.xml

Misschien heeft iemand er wat aan =)