OVH Community, your new community space.

Wil een dedicated server aankopen EG Large


Morphie
03-06-09, 10:20
Dat is na eigen keuze, elke SLA heeft zijn pro's en con's. Een advies hierin kan ik niet geven


Wiki heeft een duidelijke 95%:

kijk op http://en.wikipedia.org/wiki/Burstable_billing. Is wel in het engels maar dat zal vast geen probleem zijn

JackVlieger
02-06-09, 23:12
Dank voor jullie antwoorden.

Ik kreeg net een tip dat is het volgende moest googlen: OVH 95%
En ik kreeg de volgende resultaten:
Speed Caps (95%)

‘‘OVH's new bandwidth regime explained’’
Kan iemand mij hier meer over vertellen?


ps. Morphie, Let op voor de SLA die je afsluit hierdoor wordt je bandbreedte aangepast maar ook je max dataverkeer. Met SLA bedoel ik premium, traffic, burstable en unmetered

Voor welke zal ik gaan?

Morphie
02-06-09, 10:54
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackVlieger
De meeste bezoekers van onze website komen uit west-europa. Op dit moment ben ik in amerika gehost, maar wil een switch maken naar europa (OVH PARIS).

Mijn oog is gevallen op een dedicated server plan genaamd ''EG Large''
http://www.ovh.nl/producten/eg_large.xml

Wij krijgen gemiddel 10.000 bezoekers per dag. Omdat het een video site is verbruikt het ook veel dataverkeer, gemiddeld 500GB tot zelfs 1TB per dag.
Goede keuze !!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackVlieger
Heb ik het juiste plan gekozen? (EG LARGE)
Kan ik betalen met PayPal?
Helaas is het niet mogelijk om mat paypal te betalen.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackVlieger
Accepteerd ovh adult content?
Zolang de adult content binnen de grenzen van de wet wet, is het voor OVH geen probleem.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackVlieger
Belangrijkste, hoeveel dataverkeer kan ik verwachten per maand?

Dank u!
Let op voor de SLA die je afsluit hierdoor wordt je bandbreedte aangepast maar ook je max dataverkeer. Met SLA bedoel ik premium, traffic, burstable en unmetered

nyan
01-06-09, 19:16
- Volgens mij is de verbinding wel burstable naar 1 gigabit, en de 95th percentile op 200 mbit wat volgens mij op zon 50 tb bandbreedte per maand neerkomt
- Adult content is wel toegestaan tot op een zekere hoogte(liveleak spul is questionable)
- OVH accepteerd geen paypal, wel bankoverdracht en creditcards
- De EG-large kan met gemak het laden van de webpagina's aan, met de schijven in raid zou het serven van de bestanden ook geen probleem moeten zijn, (indien je mensen laat uploaden)als je naar flv encodeert zou het ook geen probleem moeten zijn, x264 is wel wat zwaarder maar als deze server specs te vergelijken zijn met je huidige box dan moet het wel lukken.

Ik zou dit eerst laten bevestigen door een medewerker van OVH though ^^'

Betatester123
01-06-09, 18:18
Voor zover ik zie (kan het mis hebben hoor) maar heb je 200mbit upload en 1gbps download qua snelheid.
dataverkeer, unlimited per maand

JackVlieger
01-06-09, 17:48
De meeste bezoekers van onze website komen uit west-europa. Op dit moment ben ik in amerika gehost, maar wil een switch maken naar europa (OVH PARIS).

Mijn oog is gevallen op een dedicated server plan genaamd ''EG Large''
http://www.ovh.nl/producten/eg_large.xml

Wij krijgen gemiddel 10.000 bezoekers per dag. Omdat het een video site is verbruikt het ook veel dataverkeer, gemiddeld 500GB tot zelfs 1TB per dag.

Heb ik het juiste plan gekozen? (EG LARGE)
Kan ik betalen met PayPal?
Accepteerd ovh adult content?
Belangrijkste, hoeveel dataverkeer kan ik verwachten per maand?

Dank u!