OVH Community, your new community space.

Plesk - Email - OVH Webmail


Wesleyb14
09-06-09, 13:17
miss ff in de dns van je domein een nieuw record maken, je kunt iets met
naam: doe een * - Til doe 1 dag - type chname ofzo - en dan het laatste geval is een @ (dit moet een @ zijn)


Give it a try it should work

MWeulink
19-05-09, 03:09
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdevos
oke ik heb een licentie voor 8.4 kan deze upgraded worden, ik heb me geld er namelijk wel aan betaald en speciafiek ook voor mail omdat het me gwn niet zelf lukte! is dit mogelijk? neemt u astublieft even contact met mij op, *knip*
misschien even nummer weg *knippen* ?
je hebt namelijk veel bots in de omloop...
aangezien er steeds meer links naar ovh.nl komen... lijkt het me slim om misbruik tegen te gaan

*p.s.: je nummer staat al op een movil site :S

rdevos
17-05-09, 18:35
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
ik heb hetzelfde probleem gehad met plesk 8.4, ik heb een upgrade gedaan naar 8.6 en toen waren problemen opgelost. ik zit nu inmiddels op 9 en heb daar helemaal geen probleem meer mee

oke ik heb een licentie voor 8.4 kan deze upgraded worden, ik heb me geld er namelijk wel aan betaald en speciafiek ook voor mail omdat het me gwn niet zelf lukte! is dit mogelijk? neemt u astublieft even contact met mij op, -EDIT-

Morphie
17-05-09, 18:09
ik heb hetzelfde probleem gehad met plesk 8.4, ik heb een upgrade gedaan naar 8.6 en toen waren problemen opgelost. ik zit nu inmiddels op 9 en heb daar helemaal geen probleem meer mee

rdevos
17-05-09, 03:13
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjowhan
Schijnbaar is Horde (standaard webmailapplicatie wat meegeleverd is met Plesk) nog niet goed geïnstalleerd. Heb je de installatie wel volledig afgemaakt in Plesk zelf?
Ik heb het pakket van plesi 8.4 distro gekozen bij de manger van ovh dus dat moet dan wel ome zijn toch? Kan je me ng anders helpen?of andere mensen miss?

Sjowhan
16-05-09, 14:44
Schijnbaar is Horde (standaard webmailapplicatie wat meegeleverd is met Plesk) nog niet goed geïnstalleerd. Heb je de installatie wel volledig afgemaakt in Plesk zelf?

rdevos
16-05-09, 13:02
Goedendag,

Ik heb Laatst een plesk licentie gekocht
En ik heb een vraagje ik heb nu een mail account aangemaakt.
Maar ik kom er via webmail.rtvveenendaal.nl of mail.rtvveenendaal.nl niet op.
Ik heb al alle dns zones naar mijn IP Gezet van mijn Server.

Behalve 3 Andere dat is, rtvveenendaal.nl MX1,10,100 to mail.rtvveenendaal.nl
Dit heb ik zo ingesteld die SPF wat si dat eigeijken voor een dns record?
Maar ik kom er dus echt niet op iemand die mij kan helpen!!!!?

Ik krijg steeds de melding, Unable to get Webmail password.