OVH Community, your new community space.

Housing: encore plus de bande passante


Jesper
05-04-09, 22:17
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiggly
Bedankt voor de vertaling mijn frans laat me hard in de steek
Graag gedaan

Jesper
05-04-09, 22:16
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjowhan
Even een nazi spelen:
Wij gaan dit aanbieden in een aanbod van verbindingen en diensten (waaronder bijvoorbeeld support niveau 1, kvm en apc reboot). (geen enz gebruiken, dit staat slordig)
Enz is de vertaling van Etc. dat Octave gebruikt.


Als u verschillende diensten heeft (bijvoorbeeld 1/4 + 1/2 van een kabinet (rack niet beter?)) levert Ovh u een 1Gbit aansluiting wat aangesloten zit aan het internet. (tweede deel kan ik niets van maken).
Nee, Rack is engels, in het nederlands gebruiken we toch over het algemeen meer het woord Kabinet dan Rack.

Jesper
05-04-09, 22:14
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bfs789
@suddenbunny

De tekst van Jesper ziet er nu heel anders uit en ook veel beter uit. Zijn eerste tekst was gewoonweg slecht. Zo slecht dat ik bijna zeker wist dat met vertaalbots was vertaald. Ik heb toen de franse tekst in een vertaalbot gegooid en ik kon aan de hand van de identieke grove fouten niets anders concluderen dat het met bots was vertaald.
Heb m nooit in een vertaalbot gehad.


Even ter info: ik spreek / schrijf vloeiend frans en ik werk al jaren in de IT. Maar nee, ik heb geen zin en geen tijd om hele lappen tekst te zitten vertalen.
Dus prima als iemand anders het wil doen, maar als de kwaliteit te slecht is, dan ga ik wel iets over zeggen.
Zelfde hier eigenlijk, alleen had de eerste keer niet zoveel tijd, had het nogal druk


@Jesper

Je tekst ziet er nu veel beter uit. Maar geloof mij maar dat de eerste versie echt niet deugde. Knap van je dat je uiteindelijk een veel betere tekst hebt kunnen leveren.

Je lijkt mij verder meer een technicus dan een vertaler, wellicht kun je je beter op de techniek focussen in het kader van de beta-test feedback i.p.v. het vertalen, er lopen inmiddels hier meer mensen rond...
Inderdaad, mee eens, maar ik help graag op alle vlakken mee

Wiggly
05-04-09, 12:42
Bedankt voor de vertaling mijn frans laat me hard in de steek

Sjowhan
05-04-09, 11:06
Even een nazi spelen:
Wij gaan dit aanbieden in een aanbod van verbindingen en diensten (waaronder bijvoorbeeld support niveau 1, kvm en apc reboot). (geen enz gebruiken, dit staat slordig)

Als u verschillende diensten heeft (bijvoorbeeld 1/4 + 1/2 van een kabinet (rack niet beter?)) levert Ovh u een 1Gbit aansluiting wat aangesloten zit aan het internet. (tweede deel kan ik niets van maken).

bfs789
05-04-09, 00:12
...

Jesper
04-04-09, 15:27
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l4mer
Frans heeft praktisch alle woorden in het Frans, en dat is inderdaad erg lastig. Mijn Frans is niet bizar goed, dus bij het vertalen pak ik er al snel de Engelse bot-vertaling bij, maar daar is zelfs met kennis van het onderwerp en de pagina soms gewoon geen kaas van te maken.

Ik ben het ermee eens dat Jesper's vertalingen niet enorm lekker lezen, maar zelf kan ik het niet beter. Dan kun je moeilijk commentaar gaan leveren.
Tsja, als je verstand van ICT en dergelijken hebt lees je er makkelijker door heen, beter Nederlands kan ik er wel van maken maar dan ben ik nog langer bezig...

Kortom, dit bericht gaat over het volgende:

OVH gaat Housing (Colocatie) Evalueren in verschillende verbindingsmogelijkheden,

OVH gaat dit onder in nieuw te worden gebouwen flats in de kelder plaatsen, waar het mogelijk wordt de warmte van de servers te gebruiken voor het verwarmen van de flats, zodat alles efficiënter gebruikt wordt!


EDIT: onderste deel verduidelijkt, zal zo nog eens naar het bovenste deel kijken!

l4mer
04-04-09, 15:20
Frans heeft praktisch alle woorden in het Frans, en dat is inderdaad erg lastig. Mijn Frans is niet bizar goed, dus bij het vertalen pak ik er al snel de Engelse bot-vertaling bij, maar daar is zelfs met kennis van het onderwerp en de pagina soms gewoon geen kaas van te maken.

Ik ben het ermee eens dat Jesper's vertalingen niet enorm lekker lezen, maar zelf kan ik het niet beter. Dan kun je moeilijk commentaar gaan leveren.

Jesper
04-04-09, 11:39
Ja inderdaad, in plaats van dat jullie "mijn" fouten corrigeren of meehelpen met vertalen ga je afkraken, triest hoor!

En nogmaals, de franse taal heeft heel veel eigen woorden voor bepaalde ICT onderdelen, die lastig te vertalen zijn of goed in een zin te zetten zijn.

suddenbunny
04-04-09, 09:35
Jesper neemt wel de moeite om het te vertalen, en de tekst ziet er echt heel erg anders uit als je hem de bot instopt. Julie begrijpen het nu, dus als julie het er niet mee eens zijn vertalen julie het zelf toch lekker helemaal 500% procent beter?

Jesper
03-04-09, 16:08
Ik zit niet domweg in vertaal bots te gooien, want dan is je tekst nog onduidelijker, ik ben hier 10 minuten mee bezig geweest, maar als jullie niet eens respect kunnen tonen voor mijn moeite. bekijk het dan maar!

Wendy
03-04-09, 10:06
haha ja de vertaling klopt inderdaad niet echt.

bfs789
03-04-09, 01:54
...

Jesper
02-04-09, 19:50
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suddenbunny
Hee dat van die verwarming is wel heel erg slim, ik wist niet dat dat kon in theorie.
Tuurlijk kan dat, gewoon efficiëntie!

suddenbunny
02-04-09, 19:13
Hee dat van die verwarming is wel heel erg slim, ik wist niet dat dat kon in theorie.

Jesper
02-04-09, 13:15
Goedendag, Binnen enkele dagen zal een nieuw deel " housing" de dag zien (aan de telefoon? ). Wij gaan het aanbod evolueren in een termijn van verbindingen en de diensten (support niveau 1, kvm, apc reboot enz).

Betreffende de Verbindingen:
- 1/4 kabinet stijgt van 100Mbps naar 200Mbps gegarandeerd
- 1/2 kabinet stijgt van 100Mbps naar 300Mbps gegarandeerd
- 1/1 kabinet stijgt van 100Mbps naar 400Mbps gegarandeerd

Het aansluiten zal gebeuren dmv een 1Gbps (RJ45 1000baseT)

Als u verschillende diensten hebt (bijvoorbeeld 1/4 + 1/2 van een kabinet) levert Ovh u één aansluiting aan Internet van 1Gbps en u hebt het bedrag aan verbindingen van uw diensten.

Als u nog meer kabinetten wenst te hebben,
kunt u à la carte om u globaal aan te sluiten het tarief van SLA Zakelijk (zelfde dan voor de Dedicated Servers) aanschaffen.
Als u meer 1Gbps hebt, leveren wij u een verbinding van 4x1Gbps,
vervolgens gaat men over naar 10Gbps…

Uiteindelijk verfijnt men de diensten van steun niveau 1 (tussenkomst
op uw kabinet in enkele minuten 24/7 via een telefoon) op DC1 in Parijs (alleen voor dit moment).
In geval van behoeften, zal de technicus u een KVM-switch op de server van uw eigen keus ter beschikking kunnen stellen, gratis, gedurende 24:00 uur.

Ovh zal eveneens uw systeem voorzien van reboot APC switch,
wanneer u een nieuwe dienst start.
En andere Add-ons zullen volgen.

Ovh bestudeert momenteel de bouw van datacenters met de architecten in Parijs die als laatst de bouw van flatgebouwen in Parijs hebben verzorgt.
Het doel is datacenters van 100-200 kabinetten in de kelderverdiepingen van nieuwe te plaatsen flatgebouwen die vanaf 2010 in Parijs zullen gebouwd worden te plaatsen.
Het doel is de hitte te verkopen losgemaakt door datacenters voor verwarming van de woning in dezelfde flatgebouwen!
Alles eenvoudiger moest men nog net denken!
Aangezien De staat dit soort installaties subsidiëert, ter grootte van 20% van kosten van een flatgebouw en het is mogelijk om de hitte te verkopen die voor de woningen wordt geproduceerd, Ovh schat vanaf medio 2010, in staat te zijn om een kabinet voor te stellen voor minder dan 500Euro (Exclusief BTW) per kabinet per maand met 100Mbps-verbinding. Ovh werkt momenteel aan de bouw van de eerste datacenters die zal naast DC1 in dezelfde straat geplaatst worden!

Met Vriendelijke Groet,
Octave

Jesper
01-04-09, 22:03
I Will translate this tomorrow!

Bericht betreft onder andere verhuur van Colocatie voor 1/4 kabinet, 1/2 kabinet en een heel kabinet, met mogelijkheden van 100 tot 400Mbit gegarandeerde aansluiting (zo even snel met mijn goede frans samengevat )


EDIT: Zoals beloofd, ik ga het nu vertalen!


EDIT2: As Promised, Vertaald

oles@ovh.net
01-04-09, 17:56
Bonjour,
Sous quelques jours, une nouvelle partie du site "housing" verra
le jour (à la téléphonie ). Nous allons évoluer les offres en
terme de la bande passante et les services (support niveau 1, kvm,
apc reboot etc).

Concernant la bande passante:
- les 1/4 de baie passent de 100Mbps à 200Mbps de bp garantie
- les 1/2 de baie passent de 100Mbps à 300Mbps de bp garantie
- les 1/1 de baie passent de 100Mbps à 400Mbps de bp garantie

La connexion se fait en 1Gbps (RJ45 1000baseT)

Si vous avez plusieurs services (par exemple 1/4 + 1/2 de baie)
Ovh vous fournit qu'une seule connexion à l'Internet en 1Gbps
et vous avez la somme de bandes passantes de vos services.

Si vous souhaitez d'avoir encore plus de bande passante, vous
pouvez l'acheter à la carte pour votre connexion globale au
tarif de SLA Business (les mêmes que pour les serveurs dédiés).
Si vous avez plus de 1Gbps, nous vous fournissons un port
channel jusqu'à 4x1Gbps, puis on passe en 10Gbps ...

Enfin, on affine les services de support niveau 1 (intervention
sur votre baie en quelques minutes 24 heures sur 24 heures via
un téléphone) sur le DC1 à Paris (uniquement pour l'instant).
En cas de besoins, le technicien pourra vous mettre à disposition
un KVM sur le serveur de votre choix, gratuitement pendant 24H.

Ovh va aussi fournir par défaut un système de reboot APC, un
switch lorsque vous démarrez un nouveau service. Et d'autres
Add-ons vont suivre.

Ovh étudie actuellement la construction de datacentres avec des
architectes à Paris qui ont en charge la construction des
immeubles d'habitation à Paris. L'objectif est de placer de
datacentres de 100-200 baies dans les sous-sols des nouveaux
immeubles qui vont être construit à partir de 2010 à Paris. Le but
est de revendre la chaleur dégagé par les datacentres pour le
chauffage des habitation dans le même immeubles ! Tout simple encore
il fallait juste y penser ! Étant donné que l'Etat subventionne ce
genre d'installation à la hauteur de 20% de coût de l'immeuble et
qu'il est possible de revendre la chaleur produite pour les habitations,
Ovh estime qu'à partir de mi-2010, il sera capable de proposer une
baie à moins de 500Euro HT/baie/mois avec 100Mbps de bande passante.
Ovh travaille actuellement sur la construction du 1er datacentre
qui sera situé ... à côté du DC1 dans la même rue ...

Amicalement
Octave