OVH Community, your new community space.

Extra Ram Geheugen?


XSlicer
13-06-09, 19:07
Volgens "De Nederlandse Spreekwoorden Website is het toch echt "Men moet een gegeven paard niet in de bek zien/kijken.". Spreekwoordjes houden zich niet aan "edele" regels.

Morphie
09-06-09, 12:54
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Een paard is een edel dier, dus heb je het nog altijd over een mond...
Je wilt de paardeliefhebber toch niet voor de kop stoten he

Radjesh
20-05-09, 19:41
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Een paard is een edel dier, dus heb je het nog altijd over een mond...
Touché

Praetorian
20-05-09, 01:54
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymon
Iets met een gekregen paard en in de bek kijken?
Een paard is een edel dier, dus heb je het nog altijd over een mond...

Raymon
19-05-09, 15:22
Iets met een gekregen paard en in de bek kijken?

Dirk Jan
19-05-09, 12:39
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdevos
Dit is wel heel bot gezegd Maar goed ik begrijp het, Ik heb vriendelijkere medewerkers bij OVH Gezien.

Groet, Richard
Niet om het een of ander, maar ik zie niks mis in het bericht van Morphie. Persoonlijk heb ik liever een duidelijk bericht, zoals deze als een bericht waar er doekjes om gewikkeld worden.

De zin "Ik heb vriendelijkere medewerkers bij OVH Gezien." slaat natuurlijk nergens op.

rdevos
15-05-09, 17:52
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l4mer
Je hebt het over 'extra RAM erin pleuren' en je krijgt een duidelijke en formele reply terug: Het kan niet. Dat is iets wat je zelf ook wel had kunnen zien - als OVH andere dingen aan zou bieden zouden die er ook wel bij staan Ik vind het behoorlijk netjes eigenlijk.
hmmm i know, zit niet lekker in em vel ^^ maar goed ik begrijp het en accept eht ook hihiu misschien dat ik dan binnekort over ga op de XL dat geld verdient OVH wel

l4mer
15-05-09, 16:47
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rdevos
Dit is wel heel bot gezegd Maar goed ik begrijp het, Ik heb vriendelijkere medewerkers bij OVH Gezien.

Groet, Richard
Je hebt het over 'extra RAM erin pleuren' en je krijgt een duidelijke en formele reply terug: Het kan niet. Dat is iets wat je zelf ook wel had kunnen zien - als OVH andere dingen aan zou bieden zouden die er ook wel bij staan Ik vind het behoorlijk netjes eigenlijk.

Praetorian
15-05-09, 16:45
hij geeft een prima antwoord op jou vraag, je mag zelf wel een andere manier van reageren geven...

rdevos
15-05-09, 14:22
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morphie
Hallo Richard,

Wij doen niet aan het modificeren van een standaard pakket, dus geen extra geheugen, andere processor, extra interne schijf, volgens mij zijn er al meerdere topics over dit geweest. Als je extra schijfruimte wil is dit op te lossen door een externe schijf. voor meer geheugen of andere proc dien je een andere server te nemen.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende ingelicht,

Met vriendelijke groet,

Morphie
Dit is wel heel bot gezegd Maar goed ik begrijp het, Ik heb vriendelijkere medewerkers bij OVH Gezien.

Groet, Richard

l4mer
15-05-09, 14:18
OVH doet voor zover ik weet niet aan op maat gemaakte servers, je zult dus een Kimsufi XL moeten nemen voor 2GB geheugen.

Sjongejongejonge Morphie :P

Morphie
15-05-09, 14:17
Hallo Richard,

Wij doen niet aan het modificeren van een standaard pakket, dus geen extra geheugen, andere processor, extra interne schijf, volgens mij zijn er al meerdere topics over dit geweest. Als je extra schijfruimte wil is dit op te lossen door een externe schijf. voor meer geheugen of andere proc dien je een andere server te nemen.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende ingelicht,

Met vriendelijke groet,

Morphie

rdevos
15-05-09, 12:39
Geachte OVH / Klanten van OVH

Is het mogelijk om Extra ramgeheugen in mijn huidige Is genoeg Large server te pleuren? Ik heb namelijk soms wat meer nodig het gaat hier om 1 GB Extra, Kan dit tegen een mooi prijsje?

Groetjes Richard