We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Het is er eindelijk, Telefonie bij OVH

Dirk Jan
07-08-09, 12:52
Druk mee bezig klinkt mij al als muziek in de oren. Ben benieuwd.

Morphie
05-08-09, 16:47
druk mee bezig, maar kunnen nog geen richttijd aangeven.

Dirk Jan
05-08-09, 10:53
Allereerst excuses voor de bump, maar ben toch wel zeer nieuwschierig of er al enige opheldering is wanneer de dienst naar Nederland komt.

Scriptman
19-05-09, 23:20
Morphie, Voip servertje huren? >:-)

Morphie
19-05-09, 19:39
wat ik je net telefonisch ook al aangaf, is het niet mogelijk om deze service te nemen, waarschijnlijk is je franse account dat je had ook omgezet naar nederland. Het is binnen OVH niet mogelijk om diensten te nemen uit een ander land ivm. facturatie etc.

Hopelijk komt deze voip service ook snel beschikbaar voor nederland, maar daarvoor moeten we nog een stukje groeien. We zijn daar in ieder geval wel druk mee doende.

Met vriendelijke groet,

Morphie

Dirk Jan
19-05-09, 15:24
Het is inderdaad niet beschikbaar in Nederland, heb het zojuist getest. Ook omdat ik officeel een frans OVH account heb. Jammer, het was een leuke oplossing wanneer het beschikbaar was voor Nederland.

@Morphie, is er niet een dezelfde regeling mogelijk als vorig jaar met mij gesloten is toen OVH nog geheel niet in Nederland zat? Officeel kon ik toen ook geen servers huren, maar na het ontvangen van de brief met een code kon het wel. Echter neem ik aan omdat het toen puur was om mijn adres te bevestigen.

Eigenlijk is het er nu niet, in ieder geval, voor Nederland niet.

Morphie
19-05-09, 14:21
nee anders was de site ook vertaald in het nederlands

Raymon
19-05-09, 14:16
Al zich op wanneer dit in NL beschikbaar is?

Morphie
19-05-09, 12:18
die 10 cent is naar frans mobiel en als je op de link volgt zie je ook een tabel met daarin de prijzen (inclusief btw) naar vast en mobiel in de verschillende landen.

Dirk Jan
19-05-09, 11:32
Vind het nogal prijzig, 10 cent per minuut. Mijn frans is ook niet zo best. Wanneer wordt het in Nederland gelanceerd? Wanneer de prijzen mij aanstaan, hebben jullie er zeker een klant bij. We verbellen momenteel meer als 300 minuten, dus gaan over de FUP van voipbuster heen...

Morphie
11-05-09, 12:39
enkel een aankondiging

jmsnotje
11-05-09, 11:52
Moeten we dit ook testen ?
Of is het alelen een aankondiging ?

oles@ovh.net
11-05-09, 09:54
Goedendag,

Zoals eerder aangekondigd, zijn de telefoniediensten van OVH beschikbaar.
Fase 1: http://www.ovh.com/fr/produits/offres_telecom.xml.
Uw feedback wordt op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,
Octave.